۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶

شاهرخ کناری در گفت‌وگو با پیوارنیوزاظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد 32 کیلومتر تعهد برای چهارخطه شدن جاده یاسوج-شیراز داشت که 16 کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده است. وی با بیان اینکه هم اکنون 8 کیلومتر از این محور در دو قطعه 4 کیلومتری در دست اجرا بوده که در دهه […]

ارسال توسط :
پ
پ

شاهرخ کناری در گفت‌وگو با پیوارنیوزاظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد 32 کیلومتر تعهد برای چهارخطه شدن جاده یاسوج-شیراز داشت که 16 کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 8 کیلومتر از این محور در دو قطعه 4 کیلومتری در دست اجرا بوده که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: احداث 4 کیلومتر دیگر از این محور ارتباطی نیز امسال به مناقصه می‌رود.

کناری با اشاره به اینکه 4 کیلومتر باقی مانده حدفاصل مله شوره -گنجگون بوده که باید در این مسیر تونل احداث شود، ابراز کرد: در سال آینده تامین اعتبار و چهارخطه شدن پلیس راه به سمت شیراز تا نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری یا مناقصه برود.

وی از برگزاری مناقصه چهار خطه شدن 34 کیلومتر از جاده یاسوج-اصفهان تا نیمه اول سال آینده خبر داد و افزود: چهارخطه کردن 38 کیلومتر از پلیس راه جدید به سمت اصفهان تعهد اداره راه بوده که سال های گذشته 28 کیلومتر به بهره‌برداری رسید

نماینده عالی دولت در شهرستان بویراحمد ادامه داد: چهارخطه شدن 12.5 کیلومتر از جاده یاسوج-اصفهان هم اکنون در دست اجرا بوده و 7.5 کیلومتر از این مسیر نیز تا 10 روز آینده خط‌کشی و به بهره‌برداری می‌رسد.

کناری بیان کرد: اعتبار پیوست قانونی چهارخطه شدن جاده یاسوج – بابامیدان 140 میلیارد ریال بوده که 55 میلیارد رسال برای چهارخطه و روشتایی این جاده تا روستای جهان آباد دشتروم اختصاص یافته و تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از چهارخطه کردن محور ارتباطی یاسوج – سی سخت بعد از گنجه‌ای به طول 12 کیلومتر خبر داد و گفت: در این مسیر باید یک دهانه تونل به طول 1600 متر و یک پل با اعتبار پیش‌بینی شده 120 میلیارد تومان احداث شود.

انتهای پیام/ط-الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.