برگزاری مرحله استانی اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در استان کهگیلویه و بویراحمد
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری مرحله استانی اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح به صورت چهار مرحله ای و همزمان با سراسر کشور در سالن سنجش مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک یاسوج خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ سید نورالله هدایت با اعلام این خبر گفت: در مرحله استانی اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح ۷۶ نفر از کارکنان وظیفه دارای مهارت در نیروهای مسلح در تخصص های گوناگون به رقابت پرداختند.

وی برگزاری چنین رویداد های مهارتی در استان را ضروری دانست و بیان داشت: ارتقای فرهنگ مهارت آموزی و افزایش شایستگی ها و توانمندی های مهارتی برای شاغلین یا متقاضیان شغل در این حوزه را شامل می گردد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان افزود: این مسابقات در قالب یک رویداد رقابتی مهارت محور به صورت چهار مرحله ویژه کارکنان وظیفه سازمان های نیروهای مسلح با هماهنگی و راهبری قرارگاه مهارت آموزی توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سال ۱۴۰۲ برگزار می گردد.

هدایت در خصوص فرایند برگزاری این مسابقات مهارتی اظهار داشت: مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه به صورت دوسالانه و مراحل برگزاری آن چهار مرحله ای ( شهرستانی، استانی، سازمانی و کشوری) می باشد.

هدایت با بیان اینکه این دوره از مسابقات در ۱۱ رشته مهارتی برگزار می شود، گفت: این رقابت مهارتی در رشته های نرم افزار برنامه نویسی پایتون، تعمیرکار خودروی سبک، عکاسی دیجیتال، تعمیرکار سخت افزار تلفن همراه، تعمیرکار آبگرمکن دیواری و پکیج، نانوایی سنتی لواشی، آرایشگر مردانه، درب و پنجره ساز آهنی، نصاب و تعمیرکار کولرهای پنجره ای و اسپیلت، آشپزی سنتی و تعمیر کار برق خودرو اجرا شد.

وی در پایان این خبر گفت: پس از برگزاری آزمون ارزشییابی و سنجش مهارت از رشته های فوق الذکر یک نفر یه عنوان برگزیده سپاه پاسداران و یک نفر به عنوان برگزیده نیروهای مسلح به مرحله منطقه ای راه خواهند یافت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.