کتابخانه‎ های مراکز ندامتگاهی کهگیلویه وبویراحمد ارتقاء می یابند
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
در بازدید مدیر کل امور کتابخانه های استان کهگیلویه وبویراحمد از زندان یاسوج بر فراهم کردن زیر ساخت های ارتقاء کتابخانه های زندان های کهگیلویه و بویراحمد تأکید شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ محسن جبارنژاد مدیر کل امور کتابخانه های استان به دعوت بیژنی ضمن بازدید از کتابخانه زندان مرکزی و مراکز آموزشی، مهارتی و یادگیری زندان بازدید و در نشست مشترک بر لزوم برنامه ریزی جهت تجهیز کتابخانه زندان ها به سیستم های نوین کتابداری و تأمین کتابهای مورد نیاز تأکید شد.

منصور بیژنی مدیر کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه زندان از ضروریات هر جامعه ای محسوب می شود که همه نهادها و دستگاهها می بایست در اجرای برنامه های های آن تشریک مساعی داشته باشند افزود: زندانی محصول همه ی جامعه است هر نهاد و دستگاه و متولی فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی به فراخور وظیفه خود برای کاهش آسیب در زندان ها و به تبع آن در جامعه می بایست با برنامه ریزی مدون و اصولی در پر کردن اوقات فراغت زندانیان و آموزش های مفید و مؤثر اهتمام جدی داشته باشند.

وی گفت: نهاد کتابخانه های استان می تواند با برنامه ریزی اصولی در مسیر اصلاح و تربیت زندانیان با ترویج کتاب و کتابخوانی و برگزاری مسابقات و فعالیتهای فرهنگی گامهای مؤثری بردارد.

مدیر کل زندان ها با بیان اینکه چهار کتابخانه مشارکتی ثبت شده در زندان های استان وجود دارد عنوان کرد: در این کتابخانه ها ۴۲ هزار جلد کتاب وجود دارد که انصافاً استقبال خوبی نیز از فرهنگ مطالعه و کتابخوانی شده است.

محسن جبار نژاد مدیرکل نهاد کتابخانه های استان نیز در این نشست از تلاش های مدیرکل و کارشناسان اداره کل زندان های استان نسبت به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تشکر کرد و اظهار داشت: کتابخانه های عمومی در راستای تحقق رسالت خود مبنی گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در میان آحاد مختلف مردم، نگاه ویژه ای به ارائه خدمات کتابخانه ای در میان مددجویان زندان دارند.

وی گفت: فضای زندان و زندانیان فرصت خوبی برای توسعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی است که در این مسیر با حضور کارشناسان دستگاههای متبوع برای ارتقاء سطح کتابخانه زندان های استان به سیستم نوین کتابداری و تزریق کتابهای مورد نیاز اهتمام افزونتری خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.