برگزاری دوره توانمندسازی کارکنان سوادآموزی شهرستان ها و مناطق با محوریت بررسی طرح محله محور
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
برگزاری دوره توانمند سازی کارکنان و کاربران سوادآموزی شهرستانها و مناطق استان با محوریت طرح محله محور به میزبانی شهرستان گچساران با حضور تمام کارشناسان و مسئولین سوادآموزی استان برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ قیطاسی مدیر آموزش پرورش شهرستان گچساران ضمن خیر مقدم به مهمانان گفت: پیشرفت و دستیابی به هدف هر سازمان در قبال توانمند سازی نیروی انسانی آن سازمان خواهد بود.

باقری‌نژاد معاون سوادآموزی گفت: انتظار داریم مسئولین  سوادآموزی همانند های سالهای گذشته در زمینه شناسایی ، جذب و کلاس گذاری تلاش بیش از پیش پیش داشته باشند.

وی طرح محله محور را یکی از طرح هایی دانست که میتواند در زمینه عدالت آموزشی کمک شایانی به جامعه داشته باشد.

باقری نژاد افزود: در این مدلی که آموزش دهنده با حرکت میدانی و پالایشی که انجام میدهد به راحتی میتواند حد اکثر امتیاز لازم را برای کلاس گذاری کسب نماید .

در این جلسه فرج زاده مدرس دوره گفت: ” طرح محله محور طرحی است که در ادامه پالایش اسمی که این طرح دارای دو مرحله بوده و آموزش دهنده باید کار شناسایی و بارگذاری مدارک مورد نیاز را در سامانه بارگذاری نماید.

وی گفت: اگر بخواهیم وارد سامانه سواد شویم باید حتماً از رمز و کاربری آموزش دهنده استفاده کنیم که دراین سامانه ابتدا لیست ۵ نفره برای ما بالا خواهد آمد که آموزش دهنده در طول ۵ روز کار شناسایی و بارگذاری مدارک مورد نیاز  راانجام دهد.

در این جلسه زرافشان رئیس اداره سنجش و ارزشیابی معاونت سواد آموزی ضمن تشکر از فعالیت بی منت آموزش دهندگان در سال گذشته در خصوص طرح جدید محله محور گفت : با اجرایی شدن این طرح در زمینه شناسایی و جذب سواد اموز کمک بسیار خوبی به آموزش دهندگان خواهد شد.

وی گفت :شیوه نامه طرح مذکور به تمامی شهرستان ها و مناطق ارسال گردیده است، از کاربران سامانه سوادآموزی سطح استان خواسته شده که بارگزاری جلسات توجیهی برای مسئولین سواد آموز وآموزش دهندگان تمامی تمهیدات لازم را برای تسریع و تسهیل و اجرایی شدن این طرح فراهم کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.