۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰:۱۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با استقرار تیم پزشکی “نوآوران سلامت” 2000 نفر خدمات دندانپزشکی و چشم پزشکی ارائه کرده اند. به گزارش پیوارنیوز/ پرویز یزدان‌پناه در نشست شورای اداری استان،  از اجرای طرح پرونده الکترونیک سلامت در استان خبر داد و گفت: باید زیرساخت سیستم ارجاع به پزشک خانواده برای سال ۹۹ فراهم […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با استقرار تیم پزشکی “نوآوران سلامت” 2000 نفر خدمات دندانپزشکی و چشم پزشکی ارائه کرده اند.

به گزارش پیوارنیوز/ پرویز یزدان‌پناه در نشست شورای اداری استان،  از اجرای طرح پرونده الکترونیک سلامت در استان خبر داد و گفت: باید زیرساخت سیستم ارجاع به پزشک خانواده برای سال ۹۹ فراهم شود.

وی با بیان اینکه تاکنون زیرساخت های مخابراتی مناسبی برای اجرای طرح محقق نشده است، اظهارکرد: ۵۰ نقطه به مخابرات پیشنهاد داده شده که مخابرات از ظرفیت “دو جی” در این مناطق خبر داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: متاسفانه ظرفیت این نوع از اینترنت برای تحقق طرح مناسب نبوده و در صورت عدم توسعه زیرساختی، اشکال جدی در سیستم ارجاع به پزشک خانوده به وجود خواهد آمد.

 یزدان‌پناه از استقرار تیم پزشکی “نوآوران سلامت” از اول مهرماه در منطقه مارگون از توابع شهرستان بویراحمد خبر داد و تصریح کرد: معاینه ۱۵۰۰ ‌نفر در حوزه چشمی انجام گرفته و برای ۲۰۰ نفر تشکیل پرونده عمل محقق شد. ۵۰۰ نفر نیز برای دریافت عینک معرفی شدند.

وی با بیان اینکه 500 نفر خدمات دندانپزشکی ارائه شده است، بیان کرد: برای تحقق کامل اهداف این تیم درمانی به تعهدات متولیان عمل شود. این خدمات بصورت رایگان ارائه می شود.

انتهای پیام/ط-الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.