کسب رتبه برتر ستاد اقامه نماز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سطح ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد 
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
ستاد اقامه نماز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سطح ادارات استان کهگیلویه و بویراحمدرتبه برتر را کسب کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛در جلسه اجلاس نماز که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان، معاون منابع انسانی استانداری، فرمانداران، ستاد اقامه نماز ، مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی استان برگزار و از مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان با اهدای لوح سپاس بعنوان دستگاه برتر معرفی و تجلیل گردید.

 حجت‌الاسلام والمسلمین قاسمی رئیس ستاد اقامه نماز استان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیران در جلسه افزود: از جمله راه‌های بسیار مهم و موثردر احساس امنیت روحی و روانی و کسب آرامش انسان، ارتباط مستقیم و بی واسطه فرد با پروردگار در هنگام اقامه نماز است.

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد از شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌ها در اقامه نماز را میزان حضور مدیران در نمازهای جماعت، دسترسی آسان به مساجد و نمازخانه و میزان استفاده بهینه از فناوری اطلاعات برای توسعه و ترویج فرهنگ نماز عنوان کرد.

حضرت آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تبیین نقش و جایگاه نماز در آیین اسلام ابراز نمود و گفت : برپایی نماز در ثبات شخصیت جوانان بسیار موثر است و در این بین رسالت مهمی بر دوش دارند که در این خصوص می بايست سازمان‌ها و ادارات استان نگاه ویژه ای به این موضوع داشته باشند و تشکر و قدردانی می نمایم از سازمان‌هایی که به موضوع نماز اهمیت ویژه می نمایند .

و در پایان مراسم لوح تقدیر به سالار خشایی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان بعنوان دستگاه برتر اهدا گردید.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.