پیام تسلیت سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) و تشییع پیکرهای مطهر سه شهید شاهد در استان
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) و تشییع پیکرهای مطهر سه شهید شاهد در استان پیام تسلیتی صادرکرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ متن پیام سیدامیر تیمور موسویان  به شرح ذیل می باشد:

بسم‌ رب الشهداء والصدیقین

در ایام فاطمیه و شهادت بزرگ بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) هستیم، همان ایامی که حتی فرشتگان آسمانی، مضطر و نگران اند و آتش کینه و بی رحمی به در باغ بهشت افکنده شده و دخت مکرم بهترین خلق، بین در و دیوار می‌نالد و زمین در حال ضجه و ناله و آسمان اشکبار است.

در این ایام شهادت و ایثار و مصیبت عظمای شهادت حضرت فاطمه (س)، ناموس خدا، دختر نبی، همسر حیدر کرار، شفیع خلق به محشر، با حضور پیکر مطهر فرزندان خوشنام حضرت روح الله و شهیدان شهره در میان افلاکیان، رایحه روح نواز عطر شهادت و ایثار و معنویت و جهاد، فضای استان را عطرآگین نموده است.

و به فرموده مقام معظم رهبری تقارن تشییع پیکر این مسافرانِ به خانه‌ برگشته، با روز شهادت صدیقه‌ی طاهره سلام‌الله‌علیها، مبشّر ابدیّت یاد و خاطره‌ی آنان و مژده‌بخش خیر کثیری است که از ناحیه‌ی آنان برای کشور امام زمان روحی‌فداه فراهم خواهد آمد .

خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت استان و شورای هم خانواده، همراه با اقشار مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه، ضمن پاسداشت فداکاری و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر و شرکت در مراسم تشییع این گل های معطر بهشتی، از عموم مردم، اصناف،بازاریان،فعالین اقتصادی،تجار و بازرگانان، جهت حضور در مراسم وداع با پیکر نورانی این شهدای رشید، در روز یکشنبه مورخ ۲۶ آذر ، دعوت بعمل می آورد.

سلام به ارواح طیبه‌ی شهدای اسلام،

سلام به چشمها و دلهای منتظر پدران و مادران و همسران شهدا

سید امیر تیمور موسویان

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.