برگزاری نمایشگاه ویژه شب یلدا
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان کهگیلویه وبویراحمد، جلسه‌ هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری نمایشگاه شب یلدا، با حضور نمایندگان استانداری، تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف مرکز استان برگزارشد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ سرپرست اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان در این نشست ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت شهدای امنیت در راسک و بیان برکات تشییع پیکر مطهر سه شهید گمنام در استان، گفت:

دلیل زیستن توام با آرامش ما در شرایط کنونی، شهدایی هستند که اسطوره‌ مانند از این مرز و بوم در مقابل گروه‌هایی که نیات شوم و پلید در سر و دل می‌پروراند، دفاع کردند و وظیفه همه ما تداوم راه ایثار و شهادت و خدمت بی منت به مردم در راستای ادای دین و اجرای وصیت این عزیزان هست.

دکتر موسویان با تاکید بر اینکه نگاه بخشی به موضوعات وجود ندارد و با دید فرا بخشی، همکاری و تعامل خواهیم داشت، افزود:

باید با مردم صادق باشیم و به وعده های خود عمل کنیم و هر درصد تخفیفی مشخص شد، به همان میزان اعمال گردد و قیمت را بر اساس نرخ روز تعیین کنیم که اگر در طول نمایشگاه، قیمت کالایی کاهش یافت، این افول مورد لحاظ قرار گیرد.

سید امیر تیمور موسویان با عنوان نمودن اینکه احراز صلاحیت غرفه داران با دقت انجام گیرد و ایجاد انگیزه و بازاریابی مناسب در جهت ترغیب مردم صورت پذیرد، ادامه داد:

راهنمای نمایشگاه به گونه ای باشد که سهولت دسترسی مردم به تمام غرفه ها مهیا باشد و کالاهایی که مختص شرایط حال هستند، در نمایشگاه عرضه گردد و اکثرا، متشکل از میوه و تره بار و آجیل باشد.

سرپرست اداره کل صنعت،معدن وتجارت با اشاره به این موضوع که هدف از نمایشگاه تنظیم بازار است که بتوانیم امنیت اقتصادی را فراهم کنیم، گفت:

نمایشگاه از تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ لغایت ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ در مصلی امام خمینی (ره) برپا خواهد شد و نظارت ها به صورت مستمر، ادامه خواهد داشت.

سرپرست اداره کل صنعت،معدن و تجارت در پایان گفت: از مردم عزیز هم استانی خواهانیم، ما را در این امر مهم یاری نمایند و هر گونه تخلف و شکایت صنفی از قبیل؛ عدم درج قیمت، گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار ،تقلب،عدم صدور صورتحساب و… را از طریق سامانه ارتباطی یکپارچه پاسخگویی ۱۲۴ و یا به‌صورت اینترنتی و حضوری به اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یا ادارات شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا در اسرع وقت، مواردی که در چهارچوب قانون می‌باشد، رسیدگی شوند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.