پیام تسلیت ریحان محمدپور ده‌بزرگی فعال سیاسی و اجتماعی شهرستان های گچساران و باشت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه
۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱:۳۴
ریحان محمدپور ده‌بزرگی فعال سیاسی و اجتماعی شهرستان های گچساران و باشت طی پیامی فرا رسیدن ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه را تسلیت گفت .
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛  متن پیام ریحان محمدپور ده‌بزرگی به شرح ذیل است:

السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س) یا بنت رسول الله (ص)

حضرت زهرا(س) عصاره عصمت است ، حضرت زهرا(س) آینه پاکی است ، زهرا(س)عصاره زلال کوثر است ، ای همیشه جاری ، ای بهار کوتاه؟ ، ای ترنم باران وحی ، در شکوه مقام تو حیرانم که معرفت به غبار آستان خانه ات بوسه می زند.

فاطمیه ایام حزن اهل بیت(ع) در مصیبت مادرشان حضرت فاطمه زهرا(س) است که شیعیان جهان را به یاد برترین بانوی زنان عالم می اندازد و در عزای وی به سوگ می نشاند و در مظلومیت آن بانوی دو عالم ندبه سر میدهند “الهم عجل الولیک الفرج” و براستی از پایداری او درس استقامت و مبارزه با ظلم می آموزند.

باید گفت که شهادت حضرت زهرا(س) تنها واقعه ای تاریخی نیست ، بلکه آموزه ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع ازارزش های اسلام ناب محمدی (ص) و امام زمانمان و ولی امرمسلمین است.

اینجانب فرارسیدن ایام غم بار فاطیمه وسالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، بی بی دو عالم ، پاره تن پیامبر (ص) ، بانوی آب و آیینه دستگیر همه ما شیعیان در روز رستاخیز و اسوه زنان عالم را به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج) ، مقام معظم رهبری،مردم شریف شهرستان های گچساران و باشت و رهروان راستینش تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

ریحان محمدپور ده‌بزرگی

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.