۲۲ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
به مناسبت هفته مقاومت انجام شد؛ به مناسبت گرامیداشت هفته مقاومت و بزرگداشت سالروز شهادت سردارسلیمانی با کمک خیرین و نیکوکاران، کمکهای ستاد دیه و بسیج سازندگی سپاه فتح استان تعداد 22 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد زندان های کهگیلویه و بویراحمد از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ منصور بیژنی مدیر کل زندان های استان با اعلام این خبر افزود: در راستای برنامه های سازمانی مبنی بر آزادسازی زندانیان غیر عمد در هفته مقاومت و بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی با کمک خیرین و نیکوکاران، ستاد دیه و بسیج سازندگی سپاه فتح استان ۲۲ زندانی مالی و جرائم غیر عمد از زندان های استانع آزاد شدند.

وی گفت: بدهی این افراد بالغ بر ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده که قریب به سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان معادل ۴۶ درصد از طریق شکات اخذ رضایت شده است و مابقی نیز از طریق منبع ستاد دیه، خیرین، کمک سپاه فتح استان پرداخت شده است.

مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: تعدادی از این زندانیان در آئینی به نام نهضت خدمت مؤمنانه با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان، جانشین سپاه فتح و تنی چند از مدیران اجرایی استان به صورت نمادین آزاد و به کانون جامعه بازگشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.