بویراحمد و دنا نماینده تحول‌ساز عمرانی می‌طلبد/زارعی مردی برای تحقق مطالبات مردم
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
غلام محمد زارعی طی دو دوره حضور در بهارستان عملکرد قابل تعریفی از خود بر جای گذاشت، بار دیگر مردم به تخصص و مردم‌داری این نامزد انتخابات مجلس داوزدهم اعتماد خواهند کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ انتخابات تجلی مردم سالاری دینی و میدان نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی است. با نزدیک شدن به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم بار دیگر خود را برای خلق حماسه مانگار سیاسی آمده می کنند؛ هر رأی در این انتخابات خاری در چشم دشمنان نظام است و خط بطلان بر آرزوهای شومشان.

نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس هفته جاری اعلام شد و کاندیداهای تأیید شده در تکاپو برای پر رنگ شدن حضور هستند.

در حوزه بویراحمد و دنا کاندیدای نام آشنایی به چشم می خورد که تجربه گرانبهای دو دوره در بهارستان دارد. غلام محمد زارعی را مردم به خوبی می‌شناسند و از عملکردش اطلاع دارند.

مردمداری و اخلاق به عنوان دو خصیصه غیر قابل کتمان غلام محمد زارعی است. او در ادوارگذشته ثابت کرد که نماینده مطالبه گر و نه شعاری است.

حرف و عملش یکی است،برای تحقق وعده‌هایش رایزنی و پیگیری مداوم دارد و نتیجه این مطالبه‌گری خدمات ارزشمندی رقم زده است که مردم به نیکی از او یاد می‌کنند.

شاید کمتر کسی فکر می‌کرد شعله گاز به روستاهای دورافتاده برسد اما عزم راسخ زارعی گرمابخش سردترین روستاها شد و حالا مشعل گاز در روستاهایی از قبیل زیلایی، براشکفت و تنگ تامرادی روشن است.

زارعی را متخصص در حوزه عمران می‌دانند عملکرد موفق او طی ۲ دوره نمایندگی مجلس خود گواه چنین ادعاست.

او بیمارستان شهید جلیل را از ۲۶ درصد پیشرفت فیزیکی به مرحله بهره‌برداری رساند و به اذعان وزیر وقت بهداشت و درمان در آیین افتتاحیه روزی نبود که زارعی در وزارت پیگیر امورات این بیمارستان نباشد.

مجوز اجرای میدان گازی مختار، اجرای ۱۲۰ کیلومتر جاده چهار خطه در ورودیهای استان، و کارخانه سیمانی که نان آور بیش از ۲ هزار نفر شد نمونه‌هایی از پیگیری‌های مطلوب زارعی به شمار می‌آید.

مرد تحول‌ساز در حوزه بویراحمد و دنا در تکاپو برای تحقق یک رؤیا بود؛ او جرقه اتصال استان به شبکه ریلی را زد این اقدام زیربنایی اما سالهاست در سایه کم کاریها به فراموشی سپرده شده است.

قول و قار و وعده غیرعملی در برنامه‌هایش جای ندارد او با قدرت چانه‌زنی بالا و تخصصی که دارد برای تحول قدم بر‌دارد برنامه‌هایش راهگشا است و به مردم می‌اندیشد.

غلام محمد زارع با مردم ارتباط بی‌واسطه داشته در ارتباط‌هایش تفکر منطقه‌ای و قومیت و طایفه‌ای وجود ندارد.

زارعی با تبلیغات درست به دور از هر گونه تخریب ضمن رعایت اخلاق مداری و تواضع سبد رأی خود را نسبت به گذشته توسعه داده و راه بهارستان در پیش دارد، مردم بویراحمد و دنا با انتخاب خود مهر تأیید بر اصلح بودن او خواهندزد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.