کسب رتبه دوم اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در تحقق برنامه های آموزشی و اجرایی در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ در بین ادارات کل کشور
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در تحقق برنامه های آموزشی و اجرایی در 9 ماهه سال ۱۴۰۲ در بین ادارات کل کشور رتبه دوم را کسب کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از کسب رتبه دوم این اداره کل در بین ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای استانها در ارزیابی عملکرد برنامه‌های اجرایی و آموزشی که توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور پایش می‌شود، خبر داد.

سید نورالله هدایت با اعلام این خبر گفت: ارزیابی در بیش از ۷۰ شاخص انجام می شود که از مهمترین این شاخص ها می توان به آموزش در بخش های دولتی و خصوصی، سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای، صدور گواهینامه های مهارت، طراحی و ممیزی پروژه های عملی، تجربه اندوزی مربیان در صنایع پیشرو (کاربینی)، صدور و تمدید پروانه تاسیس مجوز آموزشگاه های آزاد، صدور و تمدید مجوز مرکز کارآموزی جوارکارگاهی و بین کارگاهی، درآمد های اختصاصی، تشکیل مجمع خیرین مهارتی و غیره اشاره نمود.

وی با اشاره به اینکه این ارزیابی بر اساس سند و برنامه آموزشی و اجرایی سازمان انجام شده است، بیان داشت: تعهد این اداره کل در ۹ ماهه سالجاری در بخش دولتی و در گروه های هدف شامل آسیب دیدگان اجتماعی، افراد دارای معلولیت، دانش آموزان، دانشجویان، زنان خانه دار، زندانیان، ساکنین سکونتگاه های غیر رسمی، ساکنین مناطق روستایی، سربازان وظیفه، عشایر، کودکان کار و خیابانی، معتادین بهبود یافته و … یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۱۳۱ نفر ساعت پیش بینی شده بود که عملکرد این اداره کل در این بخش، دو میلیون و ۳۶۷ هزار و ۷۰۲ نفر ساعت است که تحقق ۱۷۴ درصدی را نشان می دهد.

هدایت با اشاره به تحقق صد درصدی برنامه های اجرایی این اداره کل تصریح کرد: مجموع برنامه های پیش بینی شده در دو بخش دولتی و خصوصی در ۹ ماهه سالجاری سه میلیون و ۹۸ هزار و ۸۳۱ نفر ساعت بوده که در ۱۱ مرکز آموزشی و ۱۴۰ آموزشگاه آزاد مستقر در شهرستانهای استان، عملکردی معادل چهار میلیون و ۲۱۱ هزار و ۵۸۱ نفر ساعت و با رشد ۱۳۶ درصدی محقق شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن تشکر از تلاش مستمر و همکاری جمعی کارکنان اداره کل و مراکز آموزشی تابعه اظهار داشت: تحقق این مهم حاصل همراهی و همکاری مسئولان استانی، شرکای اجتماعی و تلاش‌ تک تک همکاران، مربیان و کارشناسان اداره کل، مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و آموزشگاه‌های آزاد استان می‌باشد. قطعاً توسعه و ترویج آموزشی های مهارتی در جامعه باعث رفع بیکاری و اشتغال پایدار خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.