۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶

رئیس هیأت تنیس روی میز کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین کمپ ملی آموزش و تمرین تنیس روی میز امروز سه شنبه در شهر یاسوج مرکز این استان آغاز شد و به مدت چهار روز ادامه دارد. فرخ افتخاری درگفت وگوبا پیوارنیوزاظهار داشت: ۵۰ تنیس باز مرد و زن رده های مختلف سنی از سراسر کهگیلویه […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس هیأت تنیس روی میز کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین کمپ ملی آموزش و تمرین تنیس روی میز امروز سه شنبه در شهر یاسوج مرکز این استان آغاز شد و به مدت چهار روز ادامه دارد.

فرخ افتخاری درگفت وگوبا پیوارنیوزاظهار داشت: ۵۰ تنیس باز مرد و زن رده های مختلف سنی از سراسر کهگیلویه و بویراحمد در این کمپ ملی حضور دارند.

وی افزود: تعدادی از مدرسان فدراسیون تنیس روی میز در این کمپ ملی حضور داشته و آموزش های لازم را به شرکت کنندگان ارائه می دهند.

رئیس هیأت تنیس روی میز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: افراد شرکت کننده در این کمپ ملی علاوه بر تمرین مهارت های رشته ورزشی تنیس روی میز با قوانین و مقررات جدید آن نیز آشنا می شوند.

افتخاری عنوان کرد: این کمپ ملی با پیگیری ها و رایزنی های اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد و موافقت مسئولان فدراسیون تنیس روی میز برگزار شده است.

وی ابراز داشت: تنیس روی میز از رشته های ورزشی دارای ظرفیت در کهگیلویه و بویراحمد است و برگزاری اینگونه برنامه ها می تواند زمینه رشد و ارتقای روزافزون آن را در استان فراهم کند.

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.        انتهای پیام/ط-الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.