واکنش رئیس ستاد بهرامی، در خصوص انتشار مطلبی با هدف تفرقه‌افکنی/رعایت اخلاق اولویت نخست ستاد انتخاباتی “راه روشن فردا” است
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
رئیس ستاد محمد بهرامی در خصوص انتشار یک مطلب در یکی از سایت های استان که قصد ایجاد نفاق و تفرقه بین هواداران غلام محمد زارعی و جریان راه روشن فردا را داشت واکنش نشان داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛  سیدرضا آذرگون در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت : یادداشتی را در یکی از رسانه های استان که حاوی تعریف و تمجید از دکتر بهرامی و حمله غیرمنصافه به جناب حاج زارعی بود مطالبه کردم که در همان نگاه اول به شیطنت و بی اخلاقی نویسنده و رسانه منتشر کننده پی بردم .

رئیس اسبق جهادکشاورزی شهرستان بویراحمد ادامه داد : هر فرد عادی که این مطلب را خوانده باشد براحتی از قصد و نیت نویسنده و رسانه منتشر کننده اطلاع پیدا خواهد کرد .

آذرگون افزود :دکتر بهرامی و هوادران ایشان همواره برای تمامی رقیبان خود احترام قائل بوده که شخصیت جناب زارعی و هواداران ایشان برای همه ما با ارزش بوده و در عرصه رقابت انتخاباتی با ایشان و دیگر کاندیداها رعایت اخلاق و احترام به همه داوطلبان عزیز اولویت اول برای ستاد انتخاباتی راه روشن فردا است .

وی گفت : تقاضا دارم از مردم عزیز فریب این شیطنت های رسانه ای و بی اخلاقی برخی از هواداران کاندیداها را نخورند چرا که مهم ترین اصل برای همه ما مردمداری ، رقابت اخلاق مدارانه در میدان است و رسانه ها نیز بدانند دوران این ترفندهای تفرقه افکنانه در عصر تکنولوژی و ارتباطات به لحاظ آگاهی مردم به سر آمده و هر نوشته ای را بدون تعمل و تعمق براحتی نخواهند پذیرفت .

آذرگون گفت : هواداران ما همانند شخص حاج زارعی و طرفداران ایشان در رقابت های انتخاباتی اخلاق را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.