آراء مردم فرهنگ‌پرور دنا نشان از انتخاب منطقی در راستای کارایی و اثربخشی است/اگر مشارکت پایین باشد آنهایی که نباید مسئولیت و اختیارات مردم را در دست می‌گیرند/توسعه صنعت گردشگری در دنا ناجی مشکلات اقتصادی مردم خواهد بود
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
محمد بهرامی گفت: مطمئن باشید توسعه شهرستان دنا و شهر سخت فقط مختص به این منطقه نیست، بله با پیشرفت آن میتوانیم خیلی از بار اقتصادی استان را از تمرکز در یاسوج خارج کنیم.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ محمد بهرامی در جمع پرشور مردم با فرهنگ و نخبه پرور سی سخت و بخش مرکزی شهرستان دنا گفت: از مردم بزرگ شهر سی سخت به خاطر القاب نادرستی که برخی ها به شما نسبت داده‌اند عذرخواهی می‌کنم. شما مردم سی سخت جلودار عرصه علم و فرهنگ و تمدن هستید.

وی خطاب به مردم سی سخت گفت: شما بزرگواران شناسنامه فرهنگ ادب و تمدن بویراحمد هستید.

 

وی گفت: از زحمات شما مردم بخش مرکزی شهرستان و شهر سیسخت کمال تقدیر را دارم چون در ادوار گذشته همیشه من در این شهر و این بخش رای اول را داشتم.

 

بهرامی تصریح کرد: من به رای مردم فرهنگ پرور دنای استوار افتخار میکنم. این آراء نشان از انتخاب منطقی در راستای کارایی و اثربخشی است.

 

بهرامی افزود: همیشه در کنار شما مردم سی سخت و شهرستان دنا به آرامش خاصی می‌رسم و به وابستگی که به شما دارم افتخار می‌کنم.

 

شهردار اسبق مرکز استان گفت: ما یاسوج را به عنوان پایتخت طبیعت ایران نامگذاری کردیم ولی سیسخت نگین پایتخت طبیعت ایران است.

 

وی ادامه داد: این نامگذاری یک تئوری بر مبنای برندسازی بود. برندی که شایسته شهر سیسخت و بخش مرکزی شهرستان دناست.

 

بهرامی خاطر نشان کرد: شاید برای خیلی‌ها این نامگذاری خوشایند نباشد و در ادوار گذشته سعی کردند با برند بسیار قوی پایتخت طبیعت ایران مبارزه کنند اما این برند آنقدر قدرتمند بود که خودش از خود دفاع کرد.

 

این فعال سیاسی گفت: اگر ما بخواهیم به الگوهای موفق نگاه کنیم و یا بعضی از الگوها را ملاک کار خود قرار دهیم موضوعی که امروز در دنیا مطرح می‌شود مزیت رقابتی است.

 

وی بیان کرد: یعنی در چه زمینه‌ای این پتانسیل و مزیت وجود دارد که می‌تواند مایع آرامش آسایش و توسعه منطقه شود.

 

بهرامی افزود: ما در این منطقه پتانسیل‌های زیادی داریم ولی آن چیزی که به عنوان مزیت رقابتی حتی در سطح دنیا می‌تواند تاثیرگذاری داشته باشد و به واسطه این پتانسیل ما مردم را نجات دهیم بحث گردشگری هست.

 

محمد بهرامی گریزی به اقتصاد دنیا زده و گفت: امروزه دنیا در مسیر خودش از منابع به عنوان ثروت ملی و از صنعت عبور کرده است و در حوزه خدمات با حداقل هزینه‌ها و حداکثر کارآمدی توانستند بالاترین درآمد سرانه را برای ملت خود داشته باشند.

 

محمد بهرامی تصریح کرد: لذا با این نعمت بزرگ که خداوند به ما ارزانی داشته است میتوانیم با یک طرح مناسب استان و منطقه خود را نجات دهیم. استان را به دوش می کشد.

 

بهرامی به مردم وعده داد: مطمئن باشید توسعه شهرستان دنا و شهر سخت فقط مختص به این منطقه نیست، بله با پیشرفت آن میتوانیم خیلی از بار اقتصادی استان را از تمرکز در یاسوج خارج کنیم.

 

وی در ادامه گفت: ضمن اینکه توسعه سیاسی اجتماعی و اقتصادی همه به هم وابسته هستند و اولین مرحله برای توسعه پیشرفت فرهنگی هست. و اگر در این مرحله موفق نباشیم وارد مرحله بعد نخواهیم شد و بعد توسعه سیاسی و اقتصادی به دنبال آن شکل خواهند گرفت. مردم شهر سیسخت و شهرستان دنا در توسعه فرهنگی موفق بوده اند و کاری که نیاز بود انجام داده اند.

 

بهرامی در مورد نقش مردم سیسخت نیز گفت: در بخش‌های مسئولیت پذیری و نخبه پروری این مردم سرآمد هستند و امروز ما نیاز داریم گام بعدی را محکم‌تر برداریم و در بخش سیاسی نیز پیشرفت کنیم.

 

وی افزود: در گذشته مدل‌ها و جریان‌های سیاسی موفق نبودند به دلیل اینکه بستر فرهنگی آن آماده نبود. جغرافیا گرایی و قومیت گرایی که باعث مصیبت های بسیار سنگین از گذشته برای همه ما بوده جواب ندادند.

 

آن چیزی که امروز نیاز داریم و مردم نیز به نتیجه رسیده اند مدل های سیاسی را باید عوض کنیم. مدلی کارآمد که فردا خیر و برکت برای همه مردم داشته باشد.

 

ما باید به سمت شایسته سالاری گام برداریم

 

این استاد دانشگاه گفت: این جریان یک جریان مردمی و در کنار مردم و متعلق به همه مردم خواهد بود.

 

وی خاطر نشان کرد: ما از همه نگاه‌ها نگرش‌ها و جغرافیاها و قومیت های مختلف استفاده خواهیم کرد.

 

بهرامی خطاب به مردم گفت: شرایطی به وجود آمده که بعضی‌ها می‌گویند ما نباید پای صندوق‌های رای برویم و این خواست بعضی از جریان‌های رقیب ما نیز هست.

 

وی گفت: ان شاء الله شما مردمان بزرگ بویراحمد، دنا و مارگون با مشارکت حداکثری این بازی را به هم میزنید.

البته ما به مردم حق میدهیم از شرایط کنونی ناراضی باشند اما اگر مشارکت پایین باشد آنهایی که نباید مسئولیت و اختیارات مردم را در دست بگیرند باز دو دستی ما خودمان نمایندگی خود را تقدیم آن ها خواهیم کرد.

 

بهرامی در ادامه ضمن تقدیر ویژه از بانوان از حاضرین در همایش خواست بانوان را تشویق کنیم.

 

وی گفت: در روز خاصی که ویژه بانوان در نظر گرفته شده در مورد برنامه‌های حوزه بانوان صحبت خواهم کرد.

 

بهرامی به عرصه تولید گل و گیاه گریزی زد و گفت امروزه کشور هلند در بخش تولید گل و گیاه در جهان برترین هست در بحث تحقیق و پژوهش کسانی که دست بر آتش دارند از آن منطقه به کشور ما و دامنه‌های دنا مهاجرت کرده و از الگوهای ما در این کوه استفاده می‌کنند.

 

این فعال سیاسی بیان کرد: ما به همت همه مردم به خصوص تیم‌های خبره و کارشناس در همه زمینه‌ها و از همه پتانسیل‌ها در راه توسعه استان و ارتقاء سطح رفاه مردم استفاده خواهیم کرد.

 

بهرامی در خصوص نخبگان منطقه نیز گفت: شهرستان دنا و شهر سی سخت نخبه خیز و نخبه پرور است و در حوزه‌های مختلف بزرگانی ما داریم که در عرصه‌های ملی افتخارآفرینی کرده اند نخبگانی همچون پروفسور نیک اقبالی به عنوان یک پزشک برتر در خاورمیانه و آقای جهان فکر به عنوان ورزشکاری در مقیاس بین المللی و نیز همه ورزشکاران این دیار که افتخار آفرینی میکنند.

 

وی در آخر گفت: امیدوارم ما بتوانیم با همت شما همه مردم پتانسیل‌های نیروی انسانی و منابع طبیعی را شکوفا کرده و خیر و برکت آن به همه برسد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.