۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان روز پنجشنبه ۱۶ آبان ماه ۱۳۹۸ به این استان سفر می کند. سید محمدتقی علوی درگفت وگوبا پیوارنیوز اظهار داشت: ورود وزیر ورزش و جوانان و هیأت همراه به کهگیلویه و بویراحمد از طریق فرودگاه شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان روز پنجشنبه ۱۶ آبان ماه ۱۳۹۸ به این استان سفر می کند.

سید محمدتقی علوی درگفت وگوبا پیوارنیوز اظهار داشت: ورود وزیر ورزش و جوانان و هیأت همراه به کهگیلویه و بویراحمد از طریق فرودگاه شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران انجام می شود.

وی افزود: هدف از سفر یک روزه وزیر ورزش و جوان به کهگیلویه و بویراحمد بازدید و افتتاح چند طرح ورزشی در شهرستان های گچساران، بویراحمد، کهگیلویه و بهمئی است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تعدادی از معاونان وزارت ورزش و جوانان نیز مسعود سلطانی فر را در این سفر همراهی خواهند کرد.

علوی عنوان کرد: خانه جوان شهر دوگنبدان، سالن ورزشی روستای سرابیز شهرستان گچساران، خانه جوان و مجموعه ورزشی شهر بهمئی، خانه جوان و چمن مصنوعی فوتبال شهر دهدشت و سالن ورزشی روستای چنارستان شهرستان بویراحمد در سفر وزیر ورزش و جوانان به کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می شوند.                                                                          انتهای پیام/ط-الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.