حاضر به مناظره در هر مکان و زمانی هستم
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۵۵
غلام محمد زارعی نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد: کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به سخنان رئیس دانشگاه یاسوج گفت: حاضر به مناظر در هر مکان و زمانی هستم.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ رئیس دانشگاه یاسوج امروز در نشست با خبرنگاران در خصوص برنامه‌های انتخاباتی در دانشگاه چنین اظهار کرد که به جز یک نفر تاکنون هیچ کدام از نامزدهای انتخابات در سه حوزه انتخابیه استان کهکیلویه و بویراحمد حاضر به حضور در دانشگاه جهت مناظره نشده‌اند.

بهادر کرمی در جمع خبرنگاران چنین اظهار کرد: به جز علی خرامین از کاندیداهای حوزه بویراحمد دنا و مارگون تاکنون احدی از نامزدها برای حضور در دانشگاه و مناظره پیش قدم نشدند

در همین خصوص غلام محمد زارعی نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد بزرگ اعلام کرد: در هر دانشگاه و مرکز آموزش عالی در استان حاضر به مناظره هستم.

این نامزد انتخاباتی با بیان اینکه برای دانشگاه احترام قائل هستم و به افکار عمومی نیز احترام می‌گذارم یادآور شد در هر ساعت و مکانی که نیاز باشد حاضر به مناظره بوده و برای جلسات پرسش و پاسخ دانشجویی نیز آمادگی داشته که در مراکز آموزش عالی پاسخگوی سوالات دانشجویان باشم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.