دکتر سید سالار حبیب‌پور پرچم خدمت را به دست بهرامی سپرد/نخبه مهریانی دست فرزند بویراحمد را بالا برد
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
دکتر سید سالار حبیب‌پور از نخبگان مهریان و از سادات امامزاده حسن (ع) که نامزد تایید صلاحیت شده شورای نگهبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بویراحمد بزرگ بود دستان محمد بهرامی را بالا برد و از او اعلام حمایت رسمی کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد بزرگ به روزهای سرنوشت ساز خود نزدیک شده و حمایت‌های مردمی از نامزدهای شاخص انتخابات روز به روز رنگ و روی تازه‌تری می‌گیرد.

رقابت در این حوزه انتخاباتی بسیار نزدیک و تنگاتنگ شده و هر یک از نامزدها به شیوه‌های مختلف دنبال سبد رای خود بوده تا بتوانند در روز ۱۲ اسفند جشن پیروزی را مطابق معمول در سرنجلکل یکی از مکانهای تفریحی بسیار زیبای بویراحمد برگزار کنند.

یکی از کاندیداهای انتخابات در حوزه بویراحمد بزرگ که شاید بیش از همه اکنون در مدار پیروزی قرار دارد محمد بهرامی است که در جمع هواداران خود در سررود شمالی بسیار امیدوارتر از گذشته شد روزی که برای او سنگ تمام گذاشتند.

در این روز دکتر سید سالار حبیب‌پور معاون جهاد کشاورزی سابق شهرستان بویراحمد و همچنین مشاور سابق مدیر کل جهاد کشاورزی استان فارس از نخبگان مهریان و از سادات امامزاده حسن(ع) که نامزد تایید صلاحیت شده شورای نگهبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بویراحمد بزرگ بود دست محمد بهرامی را بالا برد و از او اعلام حمایت رسمی کرد.

سید سالار حبیب‌پور علاوه بر سخنرانی در این روز همچنین گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ایران۴۹ داشت و با بیان اینکه محمد بهرامی از فرزندان شایسته بویراحمد بزرگ بوده که می‌تواند در سطح ملی برای استان و بویراحمد افتخارآفرینی کند گفت: متاسفانه در همه این سال‌ها تنگ نظری‌ها اجازه نداد تا بتوانیم از خدمات فرزند شایسته بویراحمد نهایت استفاده را داشته باشیم چرا که خدمات او در منصب شهرداری یاسوج برای همیشه ماندگار شد.

 

حبیب‌پور با بیان اینکه هیچکس به اندازه بهرامی نتوانست دل جوانان بویراحمدی و یاسوجی را شاد کند افزود: جوانان بویراحمدی خوب به یاد دارند که محمد بهرامی بنیانگذار تیم فوتبال شهرداری یاسوج چگونه بعد از سال‌ها دل جوانان این دیار را شاد کرد و با تیم فوتبال شهرداری یاسوج اجازه نداد آسیب‌های اجتماعی بر آنها غلبه کند.

وی در ادامه با بیان اینکه دیگران توضیح دهند برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد و طلاق و خودکشی که این روزها جوانان بویراحمد بزرگ را به مسلخ برده چه کاری انجام داده‌اند گفت: اما محمد بهرامی در همان دوره شهرداری توانست امید را در دل جوانان دیارمان زنده کند.

مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در ادامه با بیان اینکه نباید نخبگان خودمان را از میدان به در کنیم بلکه باید میدان را به آنها بسپاریم یادآور شد: از مردم با فرهنگ مهریان و جوانان خوش فکر و خوش‌اندیش دیارم انتظار دارم که در این انتخابات با همه توان از فرزند نخبه و شایسته بویراحمد دکتر محمد بهرامی حمایت کنند و بگذاریم تا برای یک بار هم که شده بویراحمد بزرگ و بویراحمد واحد طعم شیرین خدمت را چشیده و در مجلس به معنای واقعی نماینده داشته باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.