فراخوان اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان کهگیلویه بویراحمد جهت حضور حماسی مردم در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان کهگیلویه بویراحمد جهت حضور حماسی عموم مردم در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیامی صادر کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ متن پیام سید امیر تیمور موسویان به شرح زیرمی باشد:

شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و همگانی است. شرکت در انتخابات در واقع پاسداشت خون شهیدانی است که با خون خودشان باران رحمت الهی را به زمین خشکیده جانها، ارزانی داشته و به امت اسلام حیاتی دوباره داده اند.

سلام و درود بیکران خداوند متعال نثار ارواح طیبه دلاور مردانی از سلاله خون خدا، که با بذل جان شیرین خود شجره طیبه انقلاب و نظام مقدس اسلامی را آبیاری نمودند.

همگان آموخته ایم که راه مقابله با ترفندها و دسیسه های جدید بدخواهان نظام اسلامی مان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان این مرز و بوم و همچنین شرکت همگانی و آحاد جامعه در انتخاباتی پرشور، برای پاسداشت خون پاک لاله های به خون خفته وطن میباشد.

در همین راستا اداره کل صنعت معدن و تجارت استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از عموم مردم بصیر، بیدار، انقلابی و همیشه در صحنه استان، بویژه بازاریان، فعالان اقتصادی، صنعتگران، معدنکاران و شورای هم خانواده صمت دعوت می نماید تا با استعانت از خداوند متعال و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدضله العالی)، حماسه ای نو در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات های پیش رو خلق نمایند و به دشمنان قسم خورده ایران اسلامی نشان دهند که مردم ولایت مدار کهگیلویه وبویراحمد همچون همیشه در میدان و تا پای جان، انقلاب و کشورشان را دوست دارند و پای این نظام و رهبری خواهند ایستاد.

سیدامیرتیمور موسویان

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.