پرداخت بیش از ۵ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۵۲
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج هزار و ۵۷۹ مورد تسهیلات قرض الحسنه از محل منابع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری بانکدارى اسلامى مسئله ى بسيار مهمى است، اگر بتوانيم اين حقيقت را به معناى جامع کلمه در جامعه به وجود بياوريم، فتح عظيمى در دنيا خواهد بود.

وی افزود: صندوق امداد ولایت در مدت فعالیت خود در امر قرض الحسنه بسیار فعال بوده و در راستای ترویج فرهنگ قرض الحسنه و بانکداری اسلامی قدم های مثمر ثمری برداشته است.

مبشری با اشاره به پرداخت پنج هزار و ۵۷۹ مورد تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان از ابتدای سال جاری تاکنون در استان، گفت: در این زمینه ۷۶ میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان اعتبار در سرفصلهای حمایتی، اشتغال، فرهنگی و مسکن مددجویی پرداخت شده است.

وی افزود: از میزان تسهیلات پرداختی به مددجویان، ۴۳۶۴ مورد تسهیلات  در زمینه های حمایتی با اعتبار ۵۲ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان در سال جاری با هم افزایی با بانک های مهر و رسالت بوده است.

مبشری تصریح کرد: در زمینه اشتغال ۶۹۴ مورد با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، در زمینه مسکن ۲۹۲ مورد با اعتبار چهار میلیارد و ۸۸۳ میلیون تومان و در زمینه فرهنگی نیز ۲۲۹ مورد با اعتبار چهار میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان انجام شده است.

وی راه اندازی شبکه دیجیتال افتتاح حساب صندوق جهت رفاه حال مشتریان و مددجویان بدون مراجعه به صندوق امداد ولایت، استفاده از درگاه های همراه بانک، تلفن بانک، اینترنت بانک و درگاه‌های خدمات رسانی به عموم مردم به ویژه مددجویان، ایجاد و راه اندازی باجه صندوق امداد ولایت در تمامی ادارات تابعه کمیته امداد به منظور ارائه خدماتی از قبیل پرداخت تسهیلات،صدور کارت بانکی، افتتاح حساب و ارائه سایر خدمات بانکداری الکترونیکی در ادارات، تعامل با بانکهای رسالت و مهر ایران جهت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و مشتریان را از دیگر برنامه های صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برشمرد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، تأکید کرد: تسهیلات پرداختی صندوق امداد ولایت  تا سقف ۱۰میلیون تومان بدون کارمزد و بالاتر از این مبلغ با کارمزد سه درصد از اصل وام پرداخت می شود.

مبشری اظهار کرد: باتوجه به کمبود اعتبارات دولتی در کمیته امداد و سیل گسترده متقاضیان جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه، از تمامی هم استانی های نیکوکار دعوت می شود با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت و مشارکت در طرح های این صندوق، کمیته امداد را در ارائه خدمات هرچه بهتر به مددجویان یاری کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.