دعوت اتاق بازرگانی یاسوج از فعالان اقتصادی برای حضور در انتخابات مجلس دوازدهم
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱:۱۰
اتاق بازرگانی یاسوج از فعالان اقتصادی برای حضور در انتخابات مجلس دوازدهم دعوت کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج با انتشار بیانیه‌ای از خانواده بزرگ بخش خصوصی و فعالان اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد، دعوت کرد تا با نگاه به آینده ایران عزیز و توجه به مسائل اقتصاد ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرده و با انتخابی آگاهانه و منطقی از نهاد دموکراسی در کشور حفاظت و حراست کنند.

به گزارش پیوارنیوز؛متن بیانیه اتاق ایران به این شرح است:

اینک که در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری قرار گرفته‌ایم، نقش و جایگاه رفیع مجلس در قانون اساسی و تأثیرگذاری آن بر تحولات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، اجتماعی بر همگان آشکار است. همچنین مجلس خبرگان رهبری نیز از اهمیت و جایگاه فوق‌العاده‌ای به‌عنوان پشتوانه صیانت از اصل مترقی ولایت‌فقیه در قانون اساسی برخوردار است که از ارکان اصلی نظام به شمار می‌آید.

نهاد پارلمان ایران به رأی تک‌تک شهروندان این جامعه گره‌خورده است. نگاه و نظر مردم است که افراد با منش‌ها، گرایش‌ها، تخصص‌ها و توانایی‌های مختلف و متفاوت را به صحن مجلس شورای اسلامی رهسپار می‌سازد و درنهایت این جمع برآمده از نگاه همه مردم کشور، آینده اقتصاد، جامعه و سیاست در کشور را نمایان می‌سازد.

بر همین اساس انتخاب افرادی آگاه، بابرنامه، متخصص، متعهد و ایران‌دوست می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در آتیه این سرزمین داشته باشد. نمایندگانی دغدغه‌مند و مسلط به دانش روز به‌درستی مسیر حکمرانی در کشور را به سمت مطلوب هدایت می‌‌کنند و مانع از کج‌روی‌ و بروز خطاها و تکرار اشتباهات در سیاست‌گذاری خواهند شد.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج به سهم خویش از مردم فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص فعالین اقتصادی و خانواده صنعت، معدن و تجارت، دعوت می‌کند با مشارکت فعال خویش در صحنه انتخابات و انتخاب نمایندگانی در تراز مجلس شورای اسلامی بستر لازم برای شکل‌گیری مجلسی کارآمد را فراهم کنند.

امید آنکه مجلس آینده، حاصل‌جمع نگاه تمام ملت ایران و نهادی منطقی، آگاه و توسعه‌خواه و در خدمت کشور باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.