پیام تقدیر محمد بهرامی از مردم و عوامل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
دکتر محمد بهرامی منتخب مردم شریف شهرستان های بویراحمد ،دنا ومارگون دردوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی از حضور حماسی مردم و عوامل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر وتشکر کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ متن پیام دکتر محمد بهرامی به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و عرض ادب و احترام محضر مردم همه ی شریف و سربلند استان کهگیلوبه وبویراحمد ، خاصه بویراحمد ، دنا و مارگون

حمد و ستایش پروردگار را که در سرزمین و جغرافیایی زیست می کنیم که نه تنها پایتخت طبیعت ایران زمین ، که پایتخت همدلی و مهرورزی است با مردمانی بزرگ که هیچ گاه نسبت به آب و خاکشان بی تفاوت نبوده اند .

انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد ، دنا و مارگون با همه‌ی فراز و فرودها و رقابت هایش به پایان رسید . قبل از هر چیز از همه مردم عزیز و فهیم حوزه انتخابیه که هر کدام به سهم خود در خلق این شور و شکوه مشارکت ، نقش آفرینی نمودند و در راستای سربلندی فردای وطن و بیانات مقام معظم رهبری ، گام برداشتند ، صمیمانه و خاضعانه تقدیر و تشکر می نمایم .

از حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده محترم استان در مجلس خبرگان رهبری ،حضرت آیت الله حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم یاسوج ،  دکتر احمد زاده استاندار محترم استان ، معاونت های محترم استانداری ، فرماندار محترم شهرستان های بویراحمد ،دنا ومارگون ، سرتیپ دوم پاسدار حاج خرمدل فرماندهی محترم سپاه فتح استان و سیز پوشان وبسیجیان جان برکف سپاه فتح استان، سرتیپ دوم پاسدار دکتر حکمتیان فرماندهی محترم تیپ مستقل ۴۸فتح استان و مجموعه افسران درجه داران وکارکنان تیپ همیشه سرافراز ۴۸فتح استان ،سرتیپ دوم پاسدار مصطفایی فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان ومجموعه ی تحت امرایشان که تمام قد حافظ امنیت استان و ،صندوق های اخذ رای در کنار مردم بودند ،جناب آقای دکتر جوکار رئیس محترم دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان ومجموعه عوامل نظارت بر امر انتخابات ،ج دکتر افراسیاب رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ،  دکتر ملک حسینی دادستان محترم مرکز استان و مجموعه ی معاونین وقضات شریف و خوشنام استان ، مدیرکل محترم اداره کل اطلاعات استان و مجموعه محترم اطلاعات و امنیت اداره کل اطلاعات ، سپاه فتح ونیروی انتظامی استان ،  دکتر رئوف مدیرکل محترم صداوسیمای مرکز استان ومجموعه مدیریتی ایشان ، خانه محترم مطبوعات ،اصحاب رسانه ، مدیران وخبرنگاران بی ادعای خبرگزاری ها وپایگاههای خبری،فعالین وبلاگرهای فضای مجازی و تمام عوامل اجرایی که دلسوزانه و تمام وقت در برگزاری باشکوه انتخابات نقش آفرینی نمودند ، کمال تقدیر و تشکر را می نمایم.

از همه‌ی حامیان و همراهان جریان مردمی راه روشن فردا ، از ابتدا تا کنون ، که صبورانه ، دلسوزانه و با همتی بلند ، برای به ثمر نشستن درخت راه روشن فردا و توسعه و آبادانی این دیار تلاش فراوان نموده اند ، خالصانه سپاسگزارم .

همچنین به تمام کاندیدای محترم این انتخابات و حامیان این عزیزان که قطعا اندیشه پیشرفت این خطه از سرزمینمان را داشته اند ، خسته نباشید و خداقوت می گویم .

بی شک جریان مردمی و علمی و عملگرای راه روشن فردا اینک متعلق به تک تک مردم شریف و نجیب این جغرافیاست و کلماتی مانند علیا و سفلی ، گرمسیر و سردسیر،نگاه قومیتی ، حزبی وجناحی و این چنین واژه هایی در اندیشه بلند راه روشن فردا تنها یک آدرس جغرافیایی است و در این جریان علم محور ، نگاه شایسته گزینی و تخصص محوری بر دیگر نگاهها و معیارها ، ارجحیت دارد . اینک هنگامه‌ی دوستی ها و همدلی ها و حرکت همگانی به سوی فردای بهتر است .

امیدوارم در پناه خداوند متعال و دعای خیر شما مردم بی نظیر ، بتوانم با سربلندی جوابگوی حسن اعتماد شما خوبان باشم .

با احترام فرزند کوچک این سرزمین ؛

محمد بهرامی

۱۲ اسفندماه ۱۴۰۲

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.