برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ويژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و استثنایی در استان
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
رئیس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کهگیلویه و بویراحمد خبر از برگزاري آزمون استخدامي آموزش و پرورش ويژه رشته شغلي آموزگار ابتدايي و آموزگار استثنايي در استان داد و گفت: اين آزمون در صبح روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با سراسر كشور در ۵۳ حوزه امتحاني در استان برگزار مي‌شود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ شاهینی با اعلام اين خبر افزود: آزمون استخدامي آموزش و پرورش ويژه رشته شغلي آموزگار ابتدايي و آموزگار استثنايي در حوزه‌هاي شهرستان های یاسوج، گچساران و کهگیلویه برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان، با اشاره به اينكه در اين آزمون در مجموع۱۳ هزار و ۸۱ نفر در استان ثبت نام كرده‌اند، بيان داشت: ۷۳ درصد ثبت نام كنندگان در آزمون استخدامي آموزش و پرورش ويژه رشته شغلي آموزگار ابتدايي و آموزگار استثنايي زن و ۲۷ درصد آنان مرد هستند.

شاهینی با بيان اينكه اين آزمون زير نظر سازمان امور اداري و استخدامي و از سوي سازمان سنجش آموزش كشور برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در استان‌ها نظارت بر اين آزمون توسط سازمان مديريت و برنامه‌ريزي خواهد بود.

گفتني است در سالجاري در مجموع هشت آزمون استخدامي شامل آزمون‌هاي آموزگار ابتدايي و استثنايي و آزمون دبيري و نيز شش آزمون استخدامي بطور جداگانه براي جبران كمبود نيروي انساني در دستگاه‌هاي اجرايي در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است.

در همين راستا آزمون استخدامي طرح شهيد زين‌الدين ( ويژه استان کهگیلویه و بویراحمد) و آزمون استخدام ويژه معلولان نيز اوايل سال ۱۴۰۳ جهت جذب نيروي انساني جديد در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.