۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۸:۳۰

 مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد از ۷۳۰۹ ولادت طی ۷ ماهه امسال در این استان خبر داد. “سید محمدعلی تقوی” در گفت و گو با پیوارنیوز اظهارکرد: آمار ولادت در ۷ ماهه امسال را ۷۳۰۹ مورد اعلام شده که از این تعداد ۳۷۷۷ نوزاد پسر و ۳۵۳۲ نوزاد دختر بوده است و ولادت ها […]

ارسال توسط :
پ
پ

 مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد از ۷۳۰۹ ولادت طی ۷ ماهه امسال در این استان خبر داد.

“سید محمدعلی تقوی” در گفت و گو با پیوارنیوز اظهارکرد: آمار ولادت در ۷ ماهه امسال را ۷۳۰۹ مورد اعلام شده که از این تعداد ۳۷۷۷ نوزاد پسر و ۳۵۳۲ نوزاد دختر بوده است و ولادت ها در مهلت ۱۵ روزه ثبت می شوند.
وی افزود: در این مدت  ۲۴هزار نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده اند که در مجموع تاکنون ۴۷۰هزار نفر یعنی ۸۶ درصد افراد واجد شرایط، برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده اند.
مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه در مجموع ۱۴ درصد واجدین شرایط اقدام به دریافت کارت ملی هوشمند نکرده اند، گفت: فرصت این ثبت نام تمام شده و تا ۲ ماه آینده اگر اقدام به ثبت نام نکنند با مشکلات و محدودیت های خدماتی مواجه می شوند.
تقوی بیان کرد: در ۷ ماهه امسال ۳۰هزار جلد شناسنامه مکانیزه در استان صادر شده که در مجموع ۵۷۴هزار جلد یعنی به نسبت جمعیت استان ۸۱درصد شناسنامه مکانیزه در استان صادر شده است. 
وی در بحث تعویض شناسنامه های قدیم به مکانیزه نیز اظهار کرد: در مجموع ۷۰ درصد شناسنامه های قدیمی به مکانیزه تغییر پیدا کرده است.
مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه آمار وفات در این مدت را ۱۶۵۸ مورد اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۹۷۸نفر مرد و ۶۷۶ نفر زن و ۴ مورد نامشخص بوده است.

انتهای پیام/ط-الف​

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.