بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد مرمت و ساماندهی شده است
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۴۱
مدیرکل میراث‌فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد: مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: باهدف رونق گردشگری مذهبی در ایام نوروز برخی از بقاع متبرکه که ثبت تاریخی شده اند، مرمت و ساماندهی شده است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛سعید طالبی پور در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: تقارن ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروزی، فرصت مناسبی برای معرفی آئین‌های مذهبی مردم کهگیلویه و بویراحمد به گردشگران است.

طالبی پور تصریح کرد: هم‌زمان با ماه رمضان در ایام نوروز فرصت مناسبی برای معرفی آئین‌های مذهبی مردم منطقه به گردشگران است و با توجه به وجود مرقد مطهر «بی‌بی حکیمه» خواهر امام رضا (ع) در این استان، این مکان در ایام نوروز میزبان تعداد زیادی گردشگر داخلی و خارجی بخصوص کشورهای حاشیه خلیج‌فارس است.

وی افزود: باهدف معرفی آئین‌های سنتی مردم کهگیلویه و بویراحمد در کنار بقاع متبرکه، برنامه‌های مذهبی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جاذبه‌های شاخص گردشگری این استان در بستر فضای مجازی در سطح ملی و بین‌المللی معرفی می‌شودگفت: ۲۰۰ دقیقه کلیپ‌های معرف ظرفیت‌های گردشگری استان تهیه‌شده که در بستر فضای مجازی در ایام نوروز منتشر می‌شود.

طالبی پور تصریح کرد: این کلیپ‌ها به‌صورت شش ثانیه‌ای در صفحات مجازی و کانال‌های خبری در سطح ملی و استانی معرفی می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.