۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰

سیصد و نود و پنجمین نمایشگاه کتاب استانی و نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد با حضور 200 ناشر از سراسر کشور با عرضه 65 هزار و 579 عنوان کتاب با 120 غرفه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر یاسوج برپا می‌ شود. به گزارش پیوارنیوز/ سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد […]

ارسال توسط :
پ
پ

سیصد و نود و پنجمین نمایشگاه کتاب استانی و نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد با حضور 200 ناشر از سراسر کشور با عرضه 65 هزار و 579 عنوان کتاب با 120 غرفه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر یاسوج برپا می‌ شود.

به گزارش پیوارنیوز/ سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور ۲۰۰ ناشر برتر استانی و کشوری افزود: استان رتبه اول برگزاری نمایشگاه کتاب در سطح کشور را دارد که این نشان از بلوغ فرهنگی مردم استان است.

وی به ساعات بازدید این نمایشگاه اشاره کرد و یادآور شد: نمایشگاه نوبت صبح  ۹تا ۱۲ و بعد از ظهر ۱۵ تا ۲۰ شب در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) پذیرای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است، نمایشگاه ۳۰ تا ۴۰ درصد تخفیف ویژه دارد که در کتاب‌های مذهبی تخفیف بین ۴۰ تا ۵۰ درصد است.

این مسوول با اشاره به همکاری مجموعه استان، استاندار، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سپاه فتح گفت: علی‌رغم مشکلات فراوانی که با آن مواجه هستیم اما با همکاری مجموعه استان نمایشگاه کتاب در آستانه برپایی است.

نجفی با بیان اینکه به نسبت جمعیت بیشترین بازدید کننده را داریم، افزود: امیدواریم به مانند سال‌های گذشته شاهد استقبال مردم و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی باشیم.

در ادامه رضا خردمند معاون فرهنگی و مطبوعاتی ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عدم حضور رسانه‌ها در این کنفرانس خبری، کار فرهنگی را سخت عنوان کرد و افزود:  یکی از مسائلی که مظلوم واقع شده کتاب و کتابخوانی است و همه آنهایی که به پیشرفت و رفاه می‌رسند کتاب و کتابخوانی را سر لوحه قرار داده‌اند.

وی تصریح کرد: بزرگترین اتفاق فرهنگی هر استان و کشور نمایشگاه کتاب است چرا که از برنامه‌هایی که اکثر مردم استفاده می‌کنند نمایشگاه کتاب است.

این مسوول خاطرنشان کرد: یکی از اهداف بازدید از نمایشگاه، توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و تلاش می‌کنیم این فرهنگ در بین مردم استان نهادینه شود.

رضاخردمند مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد به دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه‌ای با وزارتخانه در این خصوص نداریم اما در خود استان تصمیم گرفته شد که نمایشگاه برگزار شود.نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نمایشگاه کتاب امسال از ۱۸ تا ۲۳ آبان ماه جاری برپا می شود، اظهار داشت: آئین افتتاحیه این رویداد بزرگ فرهنگی استان ساعت ۱۰ صبح روز شنبه، ۱۸ آبان با حضور قادر آشنا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح می شود.                                                                                                   «امین درخشان» روابط عمومی فرهنگ وارشاداسلامی افزود نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد، دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان ۱۸ آبان ماه جاری با حضور مسئولان ملی و استانی در مصلی امام خمینی (رحمه الله علیه) یاسوج افتتاح می شود«امین درخشان» در این زمینه، گفت: نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد، دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان ۱۸ آبان ماه جاری با حضور مسئولان ملی و استانی در مصلی امام خمینی یاسوج افتتاح می شود.                            انتهای پیام/ط-الف

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.