تعامل دولت و بخش خصوصی در بخش تجارت
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱:۲۹
روز پرکار اداره کل صمت در حوزه تجارت، نشان از اولویت تعامل دولت و بخش خصوصی در حوزه بازرگانی می‌باشد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ در پانزدهمین جلسه کمیسیون نظارت با حضور اعضای اصلی، سیدامیر تیمور موسویان مدیرکل صمت استان گفت: کمیسیون نظارت امروز ۵ مصوبه داشت که اصلی ترین آن تعیین نرخ زولبیا و بامیه بود و مقرر گردید؛ زولبیا و بامیه درجه یک با نرخ ۱۴۵ هزارتومان و زولبیا و بامیه درجه دو با نرخ ۱۱۵ هزارتومان عرضه گردد.

مدیرکل صمت استان بعد از حضور در افتتاح مجتمع تجاری چند منظوره زاگرس مال، در اجلاس عمومی اتاق اصناف مرکز استان شرکت نموده و به تسهیل فضای کسب و کار اشاره کرد و گفت: توسعه شهرک های صنفی یکی از رسالت‌های ما در قبال آیندگان است.

در جریان بخش پایانی اقدامات تجاری و بازرگانی صمت استان، که افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه ماه مبارک رمضان و ایام‌ نوروز بود، مدیرکل صمت گفت: این نمایشگاه با ظرفیت ۱۵۰ غرفه عادی و ۱۰ غرفه مختص تنظیم بازار و تخفیف ۱۰ الی ۱۵ درصدی افتتاح گردید.

وی ادامه داد: اکثر استان‌های کشور در این نمایشگاه دارای غرفه هستند که اساسی ترین کالاها عبارتند از : آجیل و خشکبار، کیف و کفش، مرغ و برنج.

مدیرکل صمت در پایان گفت: بازرسی و نظارت بر بازار و اصناف در دو نوبت صبح و عصر در سطح استان انجام می شود و مردم شریف هم استانی می‌توانند در صورت رویت هرگونه تخلف صنفی، از طریق سامانه ارتباطی یکپارچه پاسخگویی ۱۲۴ و یا به‌صورت اینترنتی و حضوری به اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یا ادارات صمت شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا در اسرع وقت به شکایات و گزارش‌های مستند و واقعی، رسیدگی شود که به حول و قوه الهی با جلوگیری از تخلفات صنفی؛شاهد آرامش در سطح بازار باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.