سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد منصوب شد
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۵۲
طی حکمی از سوی حسنعلی عزت‌ خواه مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد صالح داستار به سمت مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد منصوب شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ داستار علاوه بر سوابق آموزشی و ستادی، در بخش سیاسی؛ دستیار مهندس غریب پور و اعضای حزب مشارکت با علقه ساختاری به جریان اصلاحات بود که پس از انحلال، به سایر نمایندگان ادوار هفتم تا دهم پیوست و منشاء خدمات فراوانی در حوزه مشارکت های مردمی نوسازی مدارس شد.

صالح داستار از نیروهای با سابقه آموزش و پرورش، حامی فعلی جریان ندای وحدت، دبیر اتاق فکر و رابط مستقیم نماینده بویراحمد، دنا و مارگون با استاندار و مسئولان استانی در پیگیری امور جاری و عزل و نصب های مدیریتی بوده است.

وی علاوه بر فعالیت های شایسته آموزشی و ستادی ، سوابقی چون مسئول مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس را در پرونده خود دارد.

وی در بخش سیاسی از اعضای حزب مشارکت با علقه ساختاری به جریان اصلاحات بود که پس از انحلال، به سایر نمایندگان ادوار هفتم تا دهم پیوست و منشاء خدمات فراوانی در حوزه مشارکت های مردمی نوسازی مدارس شد.

داستار به لحاظ جدیت در کار و شناسنامه سیاسی مورد اعتماد ویژه مهندس غریب پور نیز قرار گرفت و دستیار امین وی در ایام ثبت نام کاندیداتوری مجلس بود که پس از عدم احراز صلاحیت به سایر کاندیداهای در عرصه انتخابات ملحق شد.

شعار کاری سرپرست جدید آموزش و پرورش بویراحمد در جلسه معارفه و تکریم حول محور شایسته سالاری و عبور از رابطه بازی برای نجات نهاد تعلیم و تربیت مطرح گردیده است.

گفتنی است: کورش دلشاد نیز به عنوان رئیس اداره حقوقی اداره کل آموزش و پرورش منصوب شد.

پایگاه خبری تحلیلی پیوارنیوز،ضمن تبریک این انتصاب به مدیر جدید آموزش و پرورش بویراحمد و بویژه جامعه فرهنگی، از زحمات مدیر سابق نیز تقدیر به کمال دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.