آموزش و پرورش بار سنگینی بود که اکنون قدم را خمیده کرد/نباید به این پست‌ها دل بدهیم
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
مدیرکل سابق آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: مدیرکل سابق آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از علت برکناری خودش پرده برداشت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ مراسم تودیع مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کهکیلویه و بویراحمد با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

این نشست نیز حاشیه‌هایی به همراه داشت عزت‌خواه مدیر کل سابق در جلسه تودیع خود به موضوعات مختلفی اشاره کرد از جمله اینکه حاج جمالی «من دیگری» است در آموزش و پرورش که امیدوارم موفق باشد

او با بیان اینکه آموزش و پرورش بار سنگینی بود که اکنون قدم را خمیده کرد گفت: وقتی می‌گفتند در گوشه‌ای از مدرسه‌ای آسیبی به بچه‌ای رسیده خواب نداشتم اما الان دیگر شدت این بار کم است.

او همچنین گفت که روستازاده پا پتی و بلوط خور بودم و توفیق داشتم که چند سالی خادم این مردم باشم اگر هم در مسیر کوتاهی بوده همه مرا می‌بخشند.

عزت‌خواه همچنین توصیه‌ای به جمالی جانشین خود در آموزش و پرورش کرد و گفت نباید به این پست‌ها دل بدهیم آقای جمالی شما هم مواظب این پستانک باش!

او با بیان اینکه دلم برای حامدهای این سرزمین می‌سوزد گفت: خدا لعنت کند بر کسانی که در مسیر آموزش و پرورش خار می‌گذارند و نمی‌گذارند مدیر کل و مجموعه‌اش راهش را به درستی ادامه بدهد.

وی همچنین گفت: با همه رنج و زجرهایی که کشیدیم اما شما را به خدای حامدها سوگند می‌دهیم حداقل با جمالی برخورد آنچنانی نکنید او همچنین در ادامه به برخی از رتبه‌های کسب شده توسط آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: کسب رتبه اول کنکور تجربی در سال ۱۴۰۱ و مدال طلای المپیادهای علمی و همچنین دستاوردهای زیاد در تربیت بدنی از جمله رساندن فضاهای ورزشی از ۳۴ هزار متر به ۱۱۴ هزار متر مربع از دستاوردهای ما در آموزش و پرورش بوده است.

عزت خواه با بیان اینکه صبح زود بر سر کار می‌آمدم و نیمه‌های شب برمی‌گشتم و گاهی دوست داشتم فرزندانم را ببینم یادآور شد: به هیچکس به هیچ سیاسی و هیچ استاندار خود را گره نزدم و با مظلومیت حرکت کردم و موفقیت هم کسب شد.

عزت‌خواه با بیان اینکه در آموزش و پرورش نخواستم کسی را کوتاه کنم گفت: اما خط بلندی کشیدم تا آنهایی که خواستند آموزش و پرورش را کوتاه کنند خودشان کوتاه شوند.

وی همچنین این را گفت همه کسانی را که علیه من دروغ گفتند یا شایعه کردند و توهین کردند را به حرمت ماه مبارک رمضان می‌بخشم اما کسانی را که به آموزش و پرورش جفا کردند و حرمت انقلاب را نگه نداشتند به خدا واگذار می‌کنم.

اما شاید مهمترین بخش صحبت‌های عزت‌خواه در مورد برکناری خود به موضوع لیست ۲۵ نفره برمی‌گشت که او گفت: پنهان می‌گویم شاید آن فرد هم اینجا باشد لیست ۲۵ نفره‌ای به من دادند که آنها باید به کار گرفته شوند اطاعت نکردم از همان روز نامه پراکنی علیه من آغاز شد هم لیست و هم آن طرف مشخص است.

وی همچنین این را گفت که به طول مدیریت نگاه نمی‌کنم به ارتفاع مدیریت نگاه می‌کنم و همچنین انتقادی از استاندار کرد و گفت: از استاندار خواهشی دارم؛ برای تشکیل جلسات آموزش و پرورش خیلی زجر کشیدم در حالی که مدیر کل یک استان می‌گفت استاندار در همه جلسات خودش حضور پیدا می‌کرد خواهش دارم که جلسات آینده شورای آموزش و پرورش به موقع و با حضور استاندار برگزار شود بیایید و به داد آموزش و پرورش برسید.!!

وی همچنین گفت: عده‌ای می‌گفتند عزت‌خواه آموزش و پرورش را برای یک کاندیدا به صف کرده‌ این توهین به معلمین است مگر می‌شود معلم را به صف کرد معلم خودش اهل درک است.

او در خاتمه چنین گفت: پیامبر فرموده من معلم مبعوث شدم نه مدیر کل بنابراین من هم معلم مبعوث شدم مدرسه جای من است و دوباره به همان جا برمی گردم

او همچنین از نماینده ولی فقیه نماینده مردم در مجلس خبرگان و مسئولان و استاندار و نیروهای نظامی و انتظامی و هر سه نماینده قدردانی کرد و البته لفظ مظلوم را برای نماینده بویراحمد به کار برد.

عزت‌خواه جعبه‌ای را نشان داد و گفت در آن تربت شهیدان است که فرزندانم در ابتدای مدیریت آن را به من دادند تا به آن پایبند باشم از بیت المال هیچ گونه استفاده نکردم ‌می‌توانستم از منزل مدیر کل استفاده کنم اما فرزندانم اجازه چنین کاری را به من ندادند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.