سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
طی حکمی سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛با حضور محمد مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش،مسئولان محلی و جامعه بزرگ فرهنگیان استان، محمد جمالی آرند به عنوان سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در آئین تکریم و معارفه سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: راه پیشرفت و توسعه کشور از مسیر آموزش و پرورش و عرصه تعلیم و تربیت می گذرد.

محمدمهدی کاظمی ،با تشریح مهمترین اقدامات دولت مردمی ایران قوی در حوزه تعلیم و تربیت افزود:اجرای سند تحول بنیادین بعد از گذشت ۱۰ سال از تصویب این طرح ،اجرای طرح رتبه بندی معلمان بعد از ۱۲ سال ماندن بر روزی زمین با وجود تنگناها و مشکلات اقتصادی پیش روی کشور،ایجاد و ارتقا فضاهای آموزشی و ورزشی در نقاط مختلف کشور و جذب نیروی انسانی متعهد،متخصص و در تراز انقلاب اسلامی از جمله این دستاوردها است.

وی، از جذب حدود ۷۲ هزار معلم اعم از آموزگار ابتدایی،دبیر،هنرآموز، معلم تربیت بدنی ،آموزگار استثنایی در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت:علاوه بر این تعداد ،از طریق دانشگاه فرهنگیان هم نیروهای زیادی جذب می شود.

کاظمی تربیت نیروی انسانی ماهر و توانمند با تکیه بر اصل مهارت آموزی را از سیاست های کاری آموزش و پرورش به منظور اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری در سراسر کشور دانست و افزود:بیش از ۲۱۳ هزار دانش آموز به جمعیت دانش آموزان هنرستانی کشور اضافه شد.

وی همچنین توسعه و تقویت علوم‌پایه در کشور اجرای سند تحول بنیادین به طور کامل را از دیگر برنامه های اصلی و کاری وزارت آموزش و پرورش برشمرد و گفت:مهم‌ترین عامل برای اجرای سند تحول بنیادین معلم قوی و توانمند است و این تحول باید از بطن و متن مدرسه شروع شود.

مديرکل پیشین آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم رسالت آموزش و پرورش را سنگین. خطیر برشمرد و خواستار همراهی و مشارکت همه جانبه مسئولان استان و شهرستان ها و در راس آنها استاندار با مجموعه آموزش و پرورش برای پیشبرد اهداف متعالی آن شد.

حسنعلی عزت‌خواه، با تشریح مهمترین اقدامات و فعالیت های ۲۵ ماه دوران تصدی گری خود بر منصب آموزش و پرورش استان افزود:کسب رتبه اول کنکور تجربی در کنکور سال ۱۴۰۱،چندین رتبه و مقام کشوری در حوزه های مختلف آموزشی،پرورشی و فرهنگی و ورزشی توسط معلمان و دانش آموزان توانمند استان،و همچنین ارتقا فضاهای ورزشی مدارس از ۳۴ هزار به ۱۱۴ هزار متر مربع از جمله آنها است.

وی ،آموزش و پرورش را محور اصلی تحول و پیشرفت در کشور و عامل اصلی انتقال دهنده ارزشها و مفاهیم دینی و اسلامی به جامعه هدف خود دانست و افزود :تحقق این مهم مستلزم همکاری،همراهی و تلاش و همدلی مسئولان استانی با مجموعه آموزش و پرورش استان است.

سرپرست جدید آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد،هم با بیان اينکه آموزش و پرورش استان نیازمند تغییر و جراحی اساسی در تمامی بخش ها است گفت:لازمه این تحول و تغییر ،مشارکت و تلاش شبانه روزی و جهادی همکاران ستادی،مسئولان استان و در راس استاندار،جامعه بزرگ فرهنگیان ،دانش آموزان و اولیاء است.

محمد جمالی آرند،رویکرد و سیاست کاری خود را شایسته سالاری، استفاده از ظرفیت و توانمندی بالای نخبگان اعلام کرد و افزود:برای توسعه و تعالی نظام آموزشی استان از همه این ظرفیت ها استفاده خواهم کرد.

در حاشیه این مراسم از کتاب روایت خدمت شامل دستاوردهای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت مردمی ایران قوی رونمایی شد.

در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس از زحمات آقای حسنعلی عزت‌خواه مديرکل پیشین تجلیل و طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش آقای محمد جمالی آرند به عنوان سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.