کسانی که امروز دم از آمریکا، انگلیس و کشورهای غربی می‌زنند، غیرت ملی و ایرانی ندارند
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آرمان‌های ما الهی، قرآنی و اسلامی بوده و برای همه عالم انسانیت فراگیر شده، بیان کرد: قطعاً آینده جهان از آن آرمان‌هایی بوده که نظام جمهوری اسلامی به دنبال تحقق آن با ظهور حضرت مهدی (عج) است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز در نشست ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران و همچنین روز جهانی قدس، اظهار کرد: زحمت‌های بسیاری برای استقرار نظام کشیده شد تا ملت ایران از زیر بار استعمار و استکبار رهایی یابد، خون‌های بسیاری ریخته شد و انسان‌های بسیاری رنج کشیدند تا این نظام و کلمه جمهوری اسلامی، دینداری و حاکمیت اسلام محقق شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: باید از این شجره طیبه نظام پاسداری کرد که دستاوردهای ارزشمندی برای جهان بشریت با خود به همراه داشت.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی مربوط به همین سرزمین نیست، بلکه مربوط به همه دنیا و انسان‌های خردمند، اندیشمند و انسان‌های آزاد اندیشی که حقیقت اسلام و انقلاب را درک کرده‌اند، است،

آیت الله حسینی یادآور شد: انقلاب اسلامی تاثیرات خود را در معادلات دنیا بر جای گذاشته و در زمینه دفاع از قدس، عدالت و دفاع از مظلومان عالم در همه دنیا این اثرگذاری مشخص بوده و ‌اینها نشانه‌ای از عظمت نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آرمان‌های ما الهی، قرآنی و اسلامی بوده و برای همه عالم انسانیت فراگیر شده، بیان کرد: قطعاً آینده جهان از آن آرمان‌هایی بوده که نظام جمهوری اسلامی به دنبال تحقق آن با ظهور حضرت مهدی (عج) است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه امروز به عنوان قانون در نظام جمهوری اسلامی مورد تاکید بوده، همان موضوعی است که انبیاء الهی می خواستند و احکام خداوند نیز هست.

آیت الله حسینی تصریح کرد: امروز برخی‌ها در داخل و خارج تلاش می‌کنند تا حرکت‌هایی در مخالفت با نظام انجام دهند ولی در این زمینه موفق نخواهند شد و نمونه بارز آن حضور باشکوه مردم استان در انتخابات اخیر بود که با مشارکت ۶۴ درصدی انجام گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رای بالای مردم در روزهای آغازین پیروزی انقلاب به استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران، گفت: باید تلاش کرد تا این مناسبت‌ها و روزها حفظ شود.

وی نظام و اسلام را برای انسان‌ها دانست و افزود: ما هنوز عظمت نظام و انقلاب اسلامی را به درستی درک نکردیم.

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه اگر ظلم‌های دوران ستم شاهی را به درستی درک کرده باشیم باید نظام جمهوری اسلامی را نظام عزت و افتخار بدانیم، اظهار کرد: کسانی که امروز دم از آمریکا، انگلیس و کشورهای غربی می‌زنند، غیرت ملی و ایرانی ندارند.

امام جمعه شهر یاسوج مسئله فلسطین را یک آرمان جهانی دانست و افزود: امروز شعار همه ملت‌های آزاده، آزادی قدس، غزه، مبارزه با استکبار و محو رژیم جعلی و خبیث صهیونیستی است.

وی در ادامه، بر تبلیغات محیطی برای برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی، مذهبی و انقلابی تاکید کرد و ادامه داد: ضرورت دارد همه در راستای برگزاری مطلوب این مناسبت‌ها، پای کار باشند.

آیت الله حسینی لیالی قدر را فرصت مناسبی برای تبیین مناسبت‌های پیش رو دانست و افزود: ائمه جمعه در سراسر استان نیز در خطبه‌های نماز به تبیین اهمیت روز قدس و ۱۲ فروردین می پردازند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید وظیفه خود را در قبال ملت مظلوم فلسطین و همچنین امنیت ملی کشورمان با حضور در راهپیمایی «جمعه خشم» نشان دهیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.