تجلیل از هنرمندان برتر دومین جشنواره صنایع دستی بسیج در یاسوج
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۵۳
آیین اختتامیه دومین جشنواره صنایع دستی بسیج (هنر ماندگار ایرانی) صبح امروز با تجلیل از هنرمندان برتر این جشنواره در محل سالن اجتماعات ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح استان برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ سرهنگ پاسدار عیسی جمشیدی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین از هنرمندان این عرصه که آثار خود را به دبیرخانه دومین جشنواره صنایع دستی بسیج (هنر ماندگار ایرانی) ارسال کردند تقدیر کرد و گزارشی از روند برگزاری این جشنواره ارائه نمود.

سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو، مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح نیز ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تبریک حضور حداکثری هم استانی ها در انتخابات بر لزوم پایبندی به ارزش ها خصوصا در حوزه صنایع دستی که بطور مستقیم با تولید و اشتغال زایی ارتباط دارد تاکید کرد.

این آیین با رونمایی از اثر تابلو فرش با تصویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط هنرمند هم استانی سرکار خانم اعلایی ادامه یافت و در پایان از هنرمندان برتر دومین جشنواره صنایع دستی بسیج (هنر ماندگار ایرانی)با اهدای لوح سپاس و جوایزی تجلیل شد.

گفتنی است، دومین جشنواره صنایع دستی بسیج (هنر ماندگار ایرانی) با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان سپاه فتح استان و اداره کل میراث‌فرهنگی وگردشگری و صنایع دستی استان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.