برگزاری سالم و امن امتحانات نهایی اولویت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد 
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴
سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق خواست برای برگزاری امتحانات نهایی آمادگی داشته باشند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ محمد جمالی آرند در نشست هم اندیشی شورای معاونین و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق گرمسیری رویکردهای و اولویت‌های کاری آموزش و پرورش را تشریح کرد .

وی با بیان اینکه برنامه محوری ،توجه به قانون ، نظم اداری و تکریم ارباب رجوع از مهمترین اولویت‌های کاری آموزش و پرورش استان است گفت: بر اساس شاخص‌های تعیین شده روسای شهرستانها و مناطق. ارزیابی خواهند شد .

جمالی آرند بر فعالیت‌های اداری بر محور و‌مدار قانون تاکید کرد و گفت: رفتارها و عملکرد ها بر اساس قانون باشد. تخلف هیجکس را بر عهده نمی گیرم و از احدی دفاع نمی کنم.

وی توجه به اتاق وضعیت جهت ساماندهی نیروی انسانی را یادآور شد و‌گفت: ساماندهی نیروی انسانی سال تحصیلی آینده تا پایان تیرماه به اتمام برسد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره با اینکه امتحانات در پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم نهایی خواهد بود و از اولویت‌های کاری. خواهد بود از روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق خواست حوزه ها آماده سازی و همه امکانات برای برگزاری سالم و امن امتحانات نهایی مهیا شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.