آمادگی کامل شهرداری برای میزبانی از مسافران نوروزی و مقابله با بحران
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
شهردار یاسوج از آمادگی کامل شهرداری برای میزبانی از مسافران نوروزی و مقابله با بحران در صورت وقوع بارندگی های سنگین و همچنین تحول بزرگ در بحث کاهش ترافیک خبر داد .
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ کیوان آشنا روز گذشته به خبرنگار این پایگاه خبری گفت: خدمات خوبی طی شش الی هفت سال گذشته در شهرداری یاسوج ارائه شده ولی طی پنج شش ماه گذشته در حوزه عمرانی کارهای بسیار خوبی از جمله احداث معابر به عنوان نمونه معبری قبل از میدان جهاد به موازات فرعی یک بن‌سنجان به منظور حذف و کاهش ترافیک در این نقطه که نقش تاثیر گذاری می تواند داشته باشد احداث شد .

آشنا ادامه داد : در بلوار جمهوری رفع معارض در آینده ای نه چندان دور و تعریض این معبر بزرگ به سمت آبشار را خواهیم داشت و بعد از پل اول بشار و کارخانه قند یاسوج نیز اقداماتی در حال انجام است .

وی اضافه کرد: در ساعتی از شبانه روز ترافیک سنگین در حد فاصله کارخانه قند داریم که این تعریضی که بزودی شکل خواهد گرفت دو برابر وضع فعلی این معبر است الان دوازده متری داریم که انشالله با توافقی که با دوستان مالک داشتیم ۲۴متری خواهد شد.

شهردار یاسوج افزود : در ظلع شمالی کارخانه قند ما یک معبر ده متری داریم که انشالله با توجه به توافقی که با مالکین این منطقه داشتیم معبر به ۲۰ متری افزایش عرض پیدا می کنند امیدوار هستیم در بحث ترافیک بخش اعظمی از مشکلات مردم عزیز را حل کنیم .

کیوان آشنا در خصوص کاهش خسارات در صورت وقوع بارندگی شدید اظهار داشت:در حوزه عمران اجرای جدول گذاری و کانال های دفع آبهای سطحی را در دستور کار داشتیم و داریم و به همین منظور ۲۰ کیلومتر جدول دفع آبهای سطحی ظرف پنج شش ماه گذشته سازمان عمران و معاونت عمران شهرداری انجام دادندو همچنین این اقدامات تا رفع نهایی مشکل ادامه خواهد داشت.

شهردار یاسوج افزود :با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی کشور و بارندگی ۲۰۰ میلیمتری که ظرف چند روز آینده داریم ، شهرداری یاسوج آمادگی کامل برای کنترل خطرات احتمالی را دارد انشالله بازش به حدی باید که بخشی از کاستی ها در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی مرتفع شود و کاهش منابع آبی را جبران کند.

وی تاکید کرد : همکاران ما تعطیلات نوروزی را درشهر یاسوج مستقر خواهند بود . برای انجام خدمات به مردم به سر می برند .

آشنا در خصوص استقبال از مهمانان نوروزی و زیبات سازی شهر خاطرنشان کرد: در حوزه فضای سبز و زیبا سازی گلکاری و درختکاری برای اولین بار از درختانی استفاده شده که ثمردهی دارند مثل نارنج و یا زیتون سیاه که مورد تایید شهروندان عزیز قرار گرفته و روند توسعه فضای سبز و احیای سبز ادامه خواهد داشت .

وی ادامه داد : شهرداری کمافی سابق خدماتی در خصوص سفر هم میهمان به شهر انجام داده از جمله ورودی و خروجی های شهر را گلکاری و درختکاری کردیم و درختچه هایی وجود داشته که خشک شده بودند و قابل استفاده نبود که حذف شدند ، انشالله بتوانیم ظرف یکی دو روز آینده گلکاری که جای این درختان استفاده شود را سازمان فضایی سبز ما تکمیل کند .

وی یادآور شد : در حوزه فرهنگی هم کارهای خوبی از جمله برگزاری مسابقات ورزشی و همچنین تحلیل از مدال آوران و ورزشکاران ملی و در سایر حوزه ها هم خدماتی انجام شده که انشالله در فرصت مناسب به سمع مردم فهیم یاسوج خواهد رسید .

وی در خصوص پل چهارم بشار یاسوج بیان کرد: پل چهارم در حال انجام عملیات هستیم و با توجه به قولی که پیمانکار داده بود بنا بر تعهدات انجام شده اتمام پروژه تا پایان سال بود که متاسفانه این مهم ۲۰ روز دیگر با توجه به مشکلاتی که در خرید پیش آمد انشالله در آخر فروردین پروزه را تحویل خواهیم داد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.