۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

وزیر ورزش و جوانان از وجود ۳۰۰۰ پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور خبر داد. “مسعود سلطانی فر” در گفت و گو باپیوارنیوز افزود: در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۶ پروژه به بهره  برداری رسید و از این تعداد ۸ پروژه در گچساران و مابقی در کهگیلویه و یاسوج است. وی افزود:در بخش […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزیر ورزش و جوانان از وجود ۳۰۰۰ پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور خبر داد.

“مسعود سلطانی فر” در گفت و گو باپیوارنیوز افزود: در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۶ پروژه به بهره  برداری رسید و از این تعداد ۸ پروژه در گچساران و مابقی در کهگیلویه و یاسوج است.
وی افزود:در بخش زیر ساخت‌های ورزشی  اتفاقات خوبی در این استان در حال وقوع است تا جایی که ما شاهد افتتاح سالن ورزشی بانوان در منطقه سرآب ننیز گچساران و چندین زمین ورزش مینی فوتبال و خانه جوان هستیم.
وزیر ورزش تصریح کرد: در کهگیلویه و بویراحمد در ۳ سال اخیر در بخش سخت افزار و نرم افزار شاهد اتفاقات خوبی در حوزه ورزش بودیم .
سلطانی فر بیان کرد: موفقیت های ورزشکاران این استان در میادین مختلف ملی و بین المللی یکی دیگر  از اتفاقات خوب است.
وی گفت: امسال در حوزه ورزش تا کنون ۳۴۰پروژه به بهره برداری رسید، در سال گذشته ۵۰۰ پروژه هدف گذاری شده بود که ما با تلاش همکاران آن را به ۷۰۰ پروژه رسانده و افتتاح کردیم.
وزیر ورزش خاطر نشان کرد: از سه سال پیش حدود ۴ هزار پروژه نیمه تمام در حوزه ورزش وجود داشت، تعدادی هم در این مدت آغاز شد و در حال حاضر با تلاش بسیار کمتر از ۳ هزار پروژه نیمه تمام داریم.
وی ادامه داد: این‌امر با تلاش و حمایت های دولت تدبیر و امید و استانداران و نمایندگان و همه همکاران رخ داده است.
وی اضافه کرد: پروژه هایی که در ۱۰ تا ۱۲ سال گذشته بلاتکلیف بود در دستور کار قرار دارند از جمله ۱۰ سالن بزرگ سرپوشیده ۵ تا ۶ هزار نفری در مراکز چندین استان وجود دارد که تا آخر امسال حدود سه تا چهار مورد آنها در شهرستانهای سنندج، شیراز، کرج و ساری تکمیل می شود.
وزیر ورزش بیان کرد: ما باقی نیز تا پایان دولت تدبیر و امید تکمیل می شوند.
سلطانی فر خاطر نشان‌کرد: ۱۰ استادیوم ۵ هزار نفری فوتبال را در دستور کار داریم که تا پایان سال ۷ الی ۸ مورد آنها نیز تکمیل و مابقی تا پایان دولت تکمیل می شوند. در ورزش قهرمانی دستاوردهای خوبی را شاهد بودیم.
وی افزود: شاهد قهرمانی کشتی گیران امید و فرنگی و آزادکاران و همچنین نایب قهرمانی جهان تیم امید بودیم و در کشور چین که مهد ورزش وشوو است، تیم‌ما توانست قهرمان شود.
وی گفت: در والیبال و بسکتبال نیز دستاوردهای بسیار خوبی داشتیم.
وزیر ورزش بیان کرد: امیدواریم که بتوانیم سهمیه خوبی را گرفته و در المپیک‌ نیز نتایج درخشانی را به دست آوریم.
انتهای پیام/ط-الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.