نقدی بر رویه شورای شهر یاسوج/گروکشی حقوق کارگران
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳
شورای شهر یاسوج با عملکرد و برخورد های خود در این اواخر سببی بر نگرانی بیشتر مردم شهر یاسوج گشته است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، کورش بدخشان زاده فعال سیاسی و اجتماعی طی یادداشتی  درباره نقدی بر رویه شورای شهر یاسوج آورده است؛

 

شرایط کنونی کشور که مردم به خاطر بیماری کووید ۱۹ و تحریم بشدت در فشار روحی و تنگنای اقتصادی قرار گرفتند، شورای شهر یاسوج با عملکرد و برخورد های خود در این اواخر سببی بر نگرانی بیشتر مردم شهر یاسوج گشته است. اختلافات عمیق اعضای محترم این شورا چندی است که از فضای درون شورا به محیط رسانه ورود کرده که سبب رنجش خاطر مردم  شهرمان شده و این سوال در ذهن مردم ایجاد شده که آیا شورای شهر عملکرد مثبتی هم دارد؟ آیا دغدغه اعضای محترم شورای شهر از خدمت، به منافع گروهی و سیاسی تغییر پیدا کرده است؟
وقتی آقای آشنا عضو شورای شهر یاسوج صراحتاً در جمع کارگران معترض بیان میکند: شهردار این دغدغه را دارد که حقوق معوقه کارگرانش را پرداخت کند اما متاسفانه بحث فروش املاک جهت پرداخت بدهی کارگران در شورا مسکوت مانده و پروسه اداری زمان بری دارد و شورای شهر به عمد نگه داشته تا شهردار فلان کار را انجام دهد و فلان چیز بیاورد،واکنش عمومی چه باید باشد؟ به قولی مشت نمونه خروار است و این یکی از بحث های این مدت اخیر بوده است. در شرایط کنونی که هزینه زندگی بشدت افزایش پیدا کرده گروکشیدن حقوق کارگران زحمت کش که قشر بشدت آسیب پذیر جامعه هستند چه معنایی دارد؟
از اعضای محترم شورا خواهشمندم به این رویه خاتمه بدهند و با برگشت به اصل ماهیت شورا سعی در حل مشکلات شهر داشته و بیش از این به رأی مردم دهن کجی نکنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.