پیام سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به مناسبت آغاز فعالیت آموزشی و تربیتی درسال ۱۴۰۳
۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به مناسبت آغاز فعالیت آموزشی و تربیتی درسال خطاب به مدیران و عوامل اجرایی مدارس و همکاران اداری و آموزشی ۱۴۰۳ پیامی صادرکرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ متن پیام صالح داستار به شرح زیر است:

معلمان و همکاران فرهیخته و ارزشمند

سلام علیکم؛

احتراماً، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما خوبان و عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت مولای متقیان امام علی (ع)، با توجه به برگزاری امتحانات بصورت نهایی و تصحیح اوراق در خارج از استان و نیز با درنظر گرفتن زمان محدود باقیمانده تا برگزاری امتحانات پایان سال، لازم دانستم از شما معلمان، مدیران و سایر همکاران گرامی و فداکار درخواست نمایم طبق قانون و دستورالعمل‌های ابلاغی، در برگزاری کلاس‌های درس بصورت جدی همت گماریم تا شاهد سیر صعودی معدل دانش‌آموزان نسبت به گذشته باشیم.

نیک می‌دانیم که طول ایام آموزشی مدارس (سال تحصیلی مدارس) بعضاً به دلیل تعطیلات پیش‌بینی نشده و یا به دلیل تعطیلات عید نوروز دچار وقفه می‌گردد و گاهی شاهد تاثیر منفی همین تعطیلات بر کیفیت آموزش و تربیت فرزندان عزیزمان به دلیل عدم جدیت در برگزاری کلاس‌های درس پس از ایام تعطیلات می‌باشیم. اینجانب ضمن ستایش مسئولیت‌پذیری و فعالیت‌های ارزشمند شما معلمان و همکاران محترم، اما معتقدم بدون مشارکت جدی، پایبندی به قانون، فداکاری و همراهی بیش از پیش شما همکاران گرانمایه و اولیاء محترم دانش‌آموزان، ارتقای سطح آموزش و تربیت دانش‌آموزان و بهبود آمارها و شاخص‌های علمی و تربیتی امکان‌پذیر نیست.

همه‌ی ما اعم از نیروهای اداری، آموزشی و حتی اولیاء محترم دانش‌آموزان بیش از گذشته موظف به جدی گرفتن فرصت آموزش و تربیت دانش‌آموزان در ایام تحصیل و بویژه در مدت باقیمانده تا برگزاری امتحانات پایان سال تحصیلی هستیم. بنابراین افزایش سطح رضایتمندی از عملکرد آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیازمند عزم همگانی اعم از کارکنان حوزه ستادی، معلمان و عوامل اجرایی مدارس بخصوص مدیران محترم مدارس و البته اولیاء و مربیان گرامی می‌باشد تا بتوانیم به نقطه مطلوب که همان ارتقاء کیفیت آموزش و تربیت صحیح، افزایش مهارت‌ها و بالا رفتن سطح آگاهی و توانمندی نسل‌هایی که به عنوان امانت به دست ما سپرده شده‌اند، نزدیک شویم.

صالح داستار

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد

۱۴۰۳/۰۱/۱۳

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.