سومین جلسه تنظیم بازار استان در سال جاری
۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶
سومین جلسه تنظیم بازار استان در سال جاری برگزارشد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ مقصد جدید تیم اقتصادی استان در راستای تنظیم بازار، بازرسی و نظارت، این بار شهرستان‌‌های بویراحمد، دنا و مارگون بود.

در جریان جلسه ستاد تنظیم بازار و ستاد خدمات سفر شهرستان‌‌های بویراحمد، دنا و مارگون ((سید احسان عسکری)) معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ضمن تشکر و آرزوی موفقیت برای مدیران استان، شهادت سرداران توسط دژخیمان اسرائیل را تسلیت گفت و افزود: همرزمان ما دارند شهید‌ می‌شوند و ما بایستی با تمام قوا و تمام توان خدمتگزاران همین مردمی باشیم که ولی نعمت ما هستند و به طور خاص در همین ایام انتخابات گذشته، بالاترین مشارکت را در بین ۳۱ استان داشتند. باید این مردم را قدر بدانیم، در ۲۲ بهمن همین مردم‌ می‌آیند و در جنگ، مردم استان بالاترین نرخ مشارکت را داشتند و همه اینها وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند و ان شاءالله باید به سمتی حرکت کنیم که کالاها و اقلام مورد نیاز مردم در اختیارشان قرار گیرد البته با بهترین شرایط ممکن.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری علاوه بر خاطر نشان کردن اینکه امیدواری موتور محرکه حرکت و انرژی است و ما زمانی امیدوار باشیم، ابتکار و انرژیمان تقویت می‌شود و گام‌‌هایمان را با سرعت و دقت بیشتری بر می‌داریم، گفت: در مراکز گردشگری نظارت بر قیمت درج شده روی کالاها حتما باید صورت گیرد.

عسکری با بیان اینکه کشیک نانوایی ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد افزود: قیمت‌ها باید به صورت شهرستانی تصویب شوند و قیمت هر شهرستان به تایید فرماندار برسد.

((سید امیر تیمور موسویان)) مدیرکل صمت استان بعد از آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان جهان در درگاه خداوند متعال، گفت: جلسات تنظیم بازار امسال، یک ابتکار جدیدی است که با مصوبه تنظیم بازار استان در ایام پر تقاضای سال و با محور جلسات به صورت میدانی در حوزه همه شهرستان‌ها، اتفاق افتاده است.

مدیرکل صمت استان از تعامل دستگاه‌های مرتبط در امر خطیر بازرسی و نظارت تشکر کرد و افزود: در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان نسبت به ماه‌های قبل، افزایش چشمگیر تعداد بازرسی و نظارت‌ها را داشته ایم.

مدیرکل صمت در پایان گفت: در این ایام، مبحث تبادل بازرسین در کلیه شهرستان‌های استان نیز صورت پذیرفت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.