تلاش تمام قد شهرداری یاسوج در راهپیمایی روز قدس/برپایی میز خدمت +تصاویر
۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۰۹
برای برپایی هرچه باشکوه تر راهپیمایی روز قدس شهرداری یاسوج تمامی نیروها و امکانات خود را بسیج کرد و برای رفاه شهروندان در محل برگزاری نماز جمعه آخرین هفته ماه مبارک رمضان میز خدمت تشکیل داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ شهردار یاسوج گفت : برای برپایی هرچه باشکوه تر راهپیمایی روز قدس شهرداری تمامی نیروها و امکانات خود را بسیج کرد و برای رفاه شهروندان در محل برگزاری نماز جمعه آخرین هفته ماه مبارک رمضان میز خدمت تشکیل داد .

کیوان آشنا با تاکید بر اینکه امروز کارکنان شهرداری در روز راهپیمایی مشارکت حداکثری داشتند گفت : با مشخص شدن مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس شهرداری یاسوج علاوه بر نصب بنر مناسبتی و اطلاع رسانی ، محیط راهپیمایی را پاکسازی کرد .

آشنا ادامه داد : از اوایل هفته ناوگان عمومی شهرداری یاسوج به حالت آماده باش داراند تا در روز راهپیمایی برای ایاب و ذهاب شهروندان و شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه جهت خدمت رسانی آماده باشند که تا بعد از نماز جمعه امروز ناوگان اقدام به جابجایی مردم کرد .

وی به برپایی میز خدمت اشاره کرد و افزود : برای سهولت کار شهروندان و ارباب رجوع ،شهرداری یاسوج امروز اقدام به یک حرکت منحصر به فرد کرد و با اسکان میز خدمت با حضور شهردار ، معاونین و برخی از مدیران ستادی به سوالات شهروندان پاسخ داده شد و این اقدام مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت .

کیوان آشنا گفت : بعد از برگزاری مراسم نیز نیروهای زحمتکش خدمات شهرداری اقدام به پاکسازی معابر راهپیمایی کردند که جا دارد از تمامی کارکنان شهرداری و مردم عزیزی که در راهپیمایی شرکت کردند خدا قوت بگویم و از خداوند متعال آرزوی قبولی طاعات و عبادات آنها را خوهانم.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.