مسابقه حفظ جزء سی ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان برگزار می شود
۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۵۹
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: باقری نژادبا اشاره به برنامه های مختلف نهضت سوادآموزی به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: مسابقه حفظ جزء سی ام قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار و سواد آموزان در حال تحصیل استان در دوره های سواد آموزی، انتقال و تحکیم می توانند در این مسابقه شرکت نمایند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ سیدحمزه باقری‌نژادگفت: به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان؛ نهضت سواد آموزی به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و تقویت انس با قرآن در این ماه مبارک و ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در بین سواد آموزان، مسابقه حفظ جز  سی ام قرآن کریم برگزار می شود.

وی افزود:این مسابقه در سه سطح برگزار می شود و سواد آموزان به دلخواه می‌توانند با انتخاب یکی از سه سطح در این مسابقه شرکت نمایند.

وی عنوان کرد: سطح اول شامل حفظ ۱۰ سوره از جز سی قرآن کریم ، سطح ۲ شامل ۲۰ سوره از جز سی قرآن کریم و سطح ۳ آن شامل حفظ کامل جز سی‌ام قرآن کریم می‌باشد.

باقری‌نژاد بیان کرد:برگزاری مسابقه از ۲۲اسفند ماه شروع و در روز ۲۲ اردیبهشت ماه به پایان خواهد رسید.

وی در پایان  گفت: مخاطبان این مسابقه همه سواد آموزان در حال تحصیل در هر سه سطح ( انتقال، سواد آموزی و تحکیم) می‌باشند و در پایان مسابقه از برگزیدگان تقدیر می‌ شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.