کسب رتبه دوم‌کشوری دبیرخانه مطالعات، در محور جشنواره اقوام ،فرهنگ و رسوم محلی توسط بانوان فرهنگی شهرستان بویراحمد
۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد خبر داد: سرپرست اداره آموزش و پرورش بویراحمد ،از کسب رتبه دوم‌ دبیرخانه کشوری مطالعات، محور جشنواره اقوام ،فرهنگ و رسوم محلی توسط دو تن از بانوان فرهنگی استان خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ صالح داستار افزود:خانم ها مرضیه بهمنیار و مریم عزیزی از مدرسه عفت فرهنگیان یاسوج ،موفق به کسب رتبه دوم در دبیرخانه کشوری مطالعات محور در جشنواره اقوام،فرهنگ و رسوم محلی شدند.

وی افزود: در این جشنواره که به همت خانم افسانه کمالی مدیر دبیرستان دخترانه عفت فرهنگیان یاسوج برگزار شد،دانش آموزان این مدرسه در قالب غرفه های مختلف انواع غذا‌های محلی و طریقه پخت آنها و همچنین سوغات استان‌ را به نمایش گذاشتند.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ، آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مختلف، تعامل فرهنگی بین عوامل اجرایی مدرسه و دانش آموزان ، آشنایی با غذا‌های بومی و محلی ،همدلی و دوستی فرهنگی و نیز احیاء سنت های کهن از اهداف برگزاری این جشنواره برای دانش آموزان بود.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه دانش آموزان انواع صنایع دستي ،دست بافته های محلی و بازی‌های بوی و محلی استان را اجرا کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.