دعوت از خیران برای کمک به محکومان مالی
۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱:۱۲
گلریزان جشنی برای آزادی زندانیان؛ آیین جشن گلریزان برای آزادی ۳۲۰ زندانی جرائم غیر عمد و محکومان مالی فردا در یاسوج برگزار می‌شود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی گفت: یکی از سنت‌های خوب ایرانیان در ماه مبارک رمضان، برگزاری جشن‌های گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و جشن‌هایی است که با کمک مردم و خیران بذر مهربانی و عاطفه را در قلب‌ها می‌کارد.

بیژنی افزود: خوشبختانه مردم نوع‌دوست استان هر ساله با حضور سبز خود در جشن‌های گلریزان، زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان فردا در مسجد فاطمه الزهرا (س) یاسوج از ساعت ۱۶ افزود: با کمک مردم، خیران نیک‌اندیش و افراد متمکن قطعاً امسال نیز در جشن گلریزان شاهد آزادی تعداد زیادی از زندانیان جرائم غیرعمد نسبت سال گذشته خواهیم بود.

مدیر کل زندان‌های استان ادامه داد: شماره کارت و حساب ستاد دیه برای واریز کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ و شماره حساب ۰۲۱۷۰۹۲۱۶۳۰۰۵ بانک ملی است.

بیژنی با بیان اینکه زندانی جرائم غیرعمد استان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار آزادی و پیوستن به آغوش گرم خانواده‌های خود هستند، از مردم و خیران خواست هر فرد به اندازه سهم خود کمک کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.