برگزاری اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در سال ۱۴۰۳
۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱:۴۲
اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با حضور تعدادی از اعضا به ریاست فرماندار بویراحمد در روز یکشنبه ۱۹فروردین ماه ۱۴۰۳ در سالن جلسات فرمانداری بویراحمد برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در این جلسه با تبریک سال جدید و تقارن آن با بهار طبیعت گفت :زحمات کورش  دلشاد فراموش شدنی نیست جا دارد از این برادر عزیز تقدیر و تشکر کرد.

شهرام مهدوی مطلق افزود: آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برای کل استان در خصوص مسافران نوروزی آبرو داری نمود و به جهت مساعدت به این ستاد هم قول میدهیم با پیگری های قانونی به نوعی مشکل تجهیزات ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان بویراحمد را حل نماییم.

مهدوی گریزی به سهم سه درصد آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از عوارضات شهرداری زد و یادآور شد این سهم سه درصد حتما باید دریافت شود.

مهدوی در خصوص امتحانات نهایی دانش آموزان گفت : شرایط برگزاری این امتحانات باید به نوعی باشد که رضایت دانش آموزان و اولیاء آنها را در بر داشته باشد و دانش آموزان بتوانند با خیال راحت و بدون استرس وارد حوزه امتحانی شوند

وی تاکید کرد:دانش آموزان در همان مدرسه محل تحصیل خود که به عنوان حوزه امتحانات نهایی تعیین شده است در آزمون شرکت نمایند.

مهدوی در ادامه ابراز داشت : در صورت لزوم برای رفع مشکلات فضا و امکانات از قبیل صندلی با دانشگاهها و دستگاههای مختلف جلسه برگزار می‌کنیم.

مهدوی در خصوص بزرگداشت مقام معلم تصریح کرد: بزرگداشت مقام معلم بزرگداشت آگاهی و دانایی می‌باشد و جامعه اگر این امر را متوجه نشود پیشرفت نخواهد نمود.

وی اضافه کرد:باید اصل موضوع هدف قرار گیرد عزت معلمی باید در همه زمان ها خصوصاً در هفته معلم تبیین شود، جامعه غربی در رابطه با جامعه فرهنگی خیلی حرف داشت ولی امام ما نقش معلم را نقش انبیأ یاد می نماید.

وی در پایان پیشنهاد داد که کتابهای شهید مطهری در طول ایام هفته معلم به مسابقه گذاشته شود.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمدهم دراین جلسه  با اشاره به مصوبات جلسه قبل این شورا گفت: خوشبختانه با تدبیر رئیس  شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با قطعی آب و حامل های انرژی در مدارس مواجه نبودیم و مصوبه بعدی که بخشی از آن اجرایی شده است سه درصد سهم آموزش و پرورش هر استان از عوارضات دریافتی از سوی شهرداری می‌باشد که انجام گرفته است .

 

صالح داستار در خصوص برگزاری امتحانات نهایی افزود : برگزاری این امتحانات قطعاً متفاوت از سالهای گذشته می‌باشد لذا جلسات متعدد برای هرچه بهتر برگزار شدن امتحانات برگزار شده و تمام تمهیدات لازم پیش بینی شده است.

وی ابراز داشت ؛ در سال جاری حوزه های تصحیح اوراق امتحانات نهایی از دو حوزه به چهار حوزه ارتقاء یافت .

وی تعداد دانش آموز شرکت کننده در امتحانات نهایی در خردادماه ۱۴۰۳را بیش از ۱۳هزار دانش آموز دانست و تصریح کرد: برای برگزاری امتحانات نهایی بیش از ۵هزار صندلی کمبود داریم،امید داریم چاره اندیشی شود تا این نیازمندی برطرف شود.

داستار از پذیرش ۸۰۰۰هزار مسافر نوروزی درسامانه ستاد اسکان فرهنگیان خبر داد وگفت: اقلام ستاد اسکان بیش از ۱۵سال از عمر آنها گذشته است نیاز است ستادتسهیلات نوروزی در این خصوص چاره اندیشی نماید.

وی در پایان هم اشاره ای به برگزاری بزرگداشت مقام معلم نمود و افزود ؛ ۶۶۱نفر برای معلمان نمونه در شهرستان بویراحمد ثبت نام کردند که از بین آنها ۹۳نفربرگزیده  وبه مرحله استانی راه پیدا می کنند.

رئیس شورای شهر یاسوج هم در این جلسه  ازعوامل اجرایی ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان بویراحمد تقدیر و تشکر کرد و گفت: فعالیت بسیار خوبی در طول تعطیلات نوروزی از سوی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد مشاهده نمودیم و در واقع متحل زحمات بسیار زیادی شدند.

فرشید احمدی کیش در ادامه پیشنهاد داد برای تجهیز ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان بویراحمد با هماهنگی استاندار ردیف اعتباری در بودجه سال جاری پیشنهاد داده شود تا بتوانیم امکانات این ستاد راتجهیز نماییم.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.