تداوم تلاش‌های تیم اقتصادی در راستای بهبود روند اقتصادی استان
۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
تیم اقتصادی استان در راستای بهبود روند اقتصادی استان، از شرکت بویر صنعت (مجتمع فولاد بویراحمد) بازدید کردند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ در جریان این بازدید سید احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ضمن قدردانی از تلاش‌های تیم اقتصادی استان، گفت: بیکاری، اشتغال و ارتقای درآمد استان، چارچوب‌‌هایی هستند که باید در تصمیم گیری‌ها مدنظر قرار بگیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ادامه داد: شعار سال که مقام معظم رهبری (جهش تولید با مشارکت مردم) فرمودند، مشارکت مردم وجه ساختاری و نهادگرایانه است که نتیجه آن می بایست جهش تولید باشد. همه ما باید در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و استراژی و راهبرد کلان تعیین شده، تلاش های شبانه روزی جهت عملیاتی شدن آن را داشته باشیم.

عسکری افزود: ضمن تاکید بر همکاری همه در جلوگیری از رکود و تعطیلی واحدها افزود: اگر حساب‌های تجاری را ببندیم مثل این است که یک شریان خون را در بدن می‌بندیم و واحد اقتصادی فلج می شود.

سید امیر تیمور موسویان مدیرکل صمت استان در این بازدید گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم نقش موثری و تسهیل کننده‌ای در روند چرخه تولید ایفا کنیم.

مدیرکل صمت استان در پایان از تمام کسانی که ساعی در راستای بهبود تولید در استان هستند، تشکر کرد و گفت: در این بازدید و نشستی که بعد از آن تشکیل گردید، تصمیمات خوبی جهت رفع مشکلات این مجتمع اتخاذ گردید که به حول و قوه الهی با رفع این موانع، شاهد تسریع در روند تولیدی و بهبود فضای اقتصادی استان باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.