برگزاری بزرگترین محفل انس با قرآن کریم دانش آموزان شهرستان بویراحمددر حسینیه ثارالله یاسوج
۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱:۲۱
همزمان با ماه مبارک رمضان بزرگترین محفل انس با قرآن کریم دانش آموزان شهرستان بویراحمددر حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم معنوی گفت:در این آئین معنوی که در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد،۷۰۰ دانش آموز به نمایندگی از ۱۷۲ هزار دانش آموز استان شرکت کردند.

 

محمد جمالی آرند،افزود:علاوه بر این ،همزمان با سراسر کشور راس ساعت ۱۰ صبح در تمامی مدارس استان محفل انس با قرآن برگزار شد.

 

وی،ترویج فرهنگ قرآنی، نهادینه کردن پیام قرآنی در بین دانش آموزان و بکارگیری این مفاهیم الهی در شیوه و سبک زندگی آنها را زا عمده اهداف برگزاری محافل انس با قرآن در مدارس اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه دانش آموزان در ۶ ساحت تربیتی و آموزشی براساس سند تحول بنیادین تربیت و تعالی می یابند شایسته است تا در مسیر تربیت و تعالی بیشتر خود با مفاهیم و پیام های قرآنی آشنا شوند.

 

وی ،افزود:معلمان، مدیران و مربیان ما در سنگر آموزش و پرورش و مدرسه سعی می کنند تا دانش آموزان را به ویژه در گروه سنی نوجوانان با قرآن و واجبات الهی آشنا کنند.

 

صالح داستار سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هم گفت:بیشتر سیصد محفل اونس با قرآن در طول سال تحصیلی برای دانش آموزان پیش بینی شده بود که از این تعداد ۵۰ محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان برگزار شده و در حال برگزاری می‌باشد.

داستارهدف از برگزاری محافل انس با قرآن کریم را تعمیق تفکر، تدبر و انس نسل جوان با قرآن، آموزه های قرآنی و مصونیت بخشی جوانان و نوجوانان عزیز، با بهره گیری از معارف قرآن کریم و اهل بیت علیه السلام دانست.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.