پیام تسلیت سرپرست آموزش و پرورش بویراحمد در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛  متن پیام تسلیت صالح داستار به شرح ذیل می‌باشد.

بسم رب الشهداء و الصدیقین

خانواده محترم و معزز شهیدان خرسندیان

پدران والا مقامی که در راه رضای خداوند متعال از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نثار نمودند؛ بی‌شک اُسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری هستند.

کلمات عاجز از بیان ایمان و ایثار انسان‌های بزرگ و وارسته‌ای است که فرزندان خود را با تربیت عاشورایی به جبهه‌های اخلاص، عشق و جهاد اعزام کردند. یقیناً ایمان و اراده‌ی راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان آموزش داده شده و بالندگی یافته است.

 

خبر درگذشت حاج امرالله خرسندیان پدر سه شهید والامقام (شهیدان الله کرم‌، الله‌کس و محمد خرسندیان) موجب غم و اندوه فراوان است. این پدر فداکار، با شیوه‌ی تربیت عاشورایی خود الگویی ماندگار و ارزشمند برای همیشه‌، تمام تاریخ و همه‌ی نسل‌های این سرزمین است. می‌دانیم و آگاه هستیم که نام نیک ایشان در تاریخ این دیار ماندگار و در دفتر افتخارات مردم استان کهگیلویه و بویراحمد ماندگار خواهد بود.

با ادای احترام به مقام صبر و ایمان این بزرگ‌مرد، فقدان زنده‌یاد را به خانواده معظم شهداء،ایثارگران، فامیل شریف و با عزت خرسندیان و همه‌ی بازماندگان و بخصوص اهالی شریف شهر شهید‌پرور چیتاب تسلیت عرض نموده و برای ارواح آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی و همنشینی با ائمه معصومین (ع) را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

صالح داستار

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.