طرح نهضت ملی مسکن یاسوج با حضور وزیر راه کلنگ زنی شد اما هنوز خبری نیست/آقای استاندار تیم اقتصادی شما مشغول به چه کاری هستند؟/ این نرخ گران شدن شن و ماسه را نمی بینند؟
۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ این شهر ضمن تشکر از حضور مردم ایران اسلامی، استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص شهر یاسوج در راهپیمایی روز قدس اظهارکرد: امروز با حضور پرشور مردم حماسه دیگری خلق شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان در خطبه‌ این هفته ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی گفت: آمریکا حمله تروریستی به کنسولگری ایران را در دمشق محکوم نکرده که نشان دهنده دست‌های پشت پرده آمریکا در این حمله است البته در این رابطه جواب کوبنده به اسرائیل خواهیم داد.

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ این شهر ضمن تشکر از حضور مردم ایران اسلامی، استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص شهر یاسوج در راهپیمایی روز قدس اظهارکرد: امروز با حضور پرشور مردم حماسه دیگری خلق شد.

امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۷۵ سال هست که رژیم صهیونسیتی جنابت می کند و مردم فلسطین را از سرزمین خود بیرون کردند و طی ۶ ماه اخیر ۳۳ هزار نفر کشته شده است.

آیت الله حسینی تصریح کرد: روز به روز حمایت آمریکا از این رژیم غاصب بیشتر می شود و همه سران کشورهای اروپایی نیز حمایت کردند.

وی ادامه داد: آمریکا حمله تروریستی به کنسولگری ایران را محکوم نکرده که نشان دهنده دست های پشت پرده آمریکا در این حمله است. البته در این رابطه جواب کوبنده به اسرائیل خواهیم داد.

امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روز سلامتی عنوان کرد: مردم چکاپ انجام دهند و مواظب سلامتی خود باشند، چاقی، فشارخون و قند خون خطرناک است. به برکت انقلاب اسلامی نعمت زیاد است، گرانی هست اما مثل اینکه هر چه گرانتر می شود خرید بیشتر می شود.‌

 

آیت الله حسینی با اشاره به روز ملی فناوری هسته ای تصریح کرد: مطرح شده که اسرائیل گفته در صورت حمله از سوی ایران با حمله هسته ای پاسخ می دهم که باید گفت اگر اسرائیل حرکتی در خصوص ایران اسلامی انجام دهد این رژیم نابود خواهد کرد و با هر تهدید از سوی این رژیم مواجه شویم و به همان شکل پاسخ خواهیم داد.

 

وی با بیان اینکه مسکن یکی از نیازهای مهم جامعه است، باید تولید مسکن داشته باشیم و امروز با بحران مسکن مواجهیم، تاکید کرد: طرح نهضت ملی مسکن یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر راه کلنگ زنی شد اما هنوز خبری نیست و این مسأله غمی بردل مردم این شهر شده است.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: در صورت فعال شدن مسأله مسکن استان به خصوص در یاسوج اشتغال و رونق تولید تاثیر چشمگیر خواهد یافت.

حجت‌الاسلام‌ هاشمی منش امام جمعه گچساران در خطبه‌های این هفته گفت: آخرین جمعه ماه رمضان به اسم روز قدس نامگذاری شده است با این راهبرد امروز مسئله فلسطین به مسئله جهان و عالم تبدیل شده است.

حجت الاسلام هاشمی منش گفت: در همه سالها شعار اقتصادی بود امسال نیز شعار به نام جهش تولید است با مشارکت مردم، این مشارکت با فراهم سازی ساختن زیرساخت‌های حقوقی و قانونی محقق می شود، این شعار باید سرلوحه عملکرد تمام مسئولان نظام جمهوری اسلامی قرار بگیرد اگر این شعار را عملیاتی کرده و تلاش کنیم، وبا شعار سال ، شعاری و مقطعی برخورد نکنیم، چنانچه در بعضی از دولت ها و مسیرها این اتفاق افتاده است، اگر عملیاتی شود ملت ما پیشرفت کرده و مسیر بر ما آسان خواهد شد و بسیاری از مشکلات فعلی ما حل خواهد شد، امروز یکی از مشکلات اصلی ما که دامنگیر دولت شده تصدی گری است که دولت دنبال می‌کند ان را کنار بگذارد دولت و نظارت کرده و مشارکت و کارهای مهم را به مردم واگذار کند و کمک کرده و تلاش کند امروز در روز قدس یکی از مشارکت های گسترده مردم را در خیابانها شاهد بودیم.

 

امام جمعه گچساران افزود: هر جا به حضور و مشارکت مردم نیاز بود نشان دادند همگام هستند مسوولین نظام همت کنید و مشکلات آنها را حل کرده و جهش تولید و نظارت ها را جدی گرفته تا مردم دعا گوی شما و ما باشند امروز هیچ عذری در خدمت به مردم پذیرفته نمی شود، هرکسی شانه خالی کند باید پاسخگو باشند.

 

حجت‌الاسلام‌ افشار امام جمعه چرام در خطبه‌های این هفته گفت: هفته های گذشته کارخانه های شن و ماسه حدود پنجاه درصد شن و ماسه را گران کردند و گفته اند اتحادیه شن وماسه حق مشخص کردن نرخ را ندارند و گفته اند دیوان عدالت اداری در مصوبه ای بجای دفاع از حقوق مردم از کارخانه دار ها دفاع کرده است، مطالبی هست که فعلا اشاره نمیکنم چطور چنین تصمیمی در دیوان گرفته شده است.

 

وی بیان کرد: دیوان باید منافع مردم را ببیند یا ده نفر پیمانکارا را؟ شن و ماسه ای که حدود ۵۰ درصد نسبت به سال قبل گران تر شده است بی انصافی به مردم است و جای توجیهی ندارد و مردم نسبت به این تصمیم بسیار ناراحت اند.

 

وی خطاب به استاندار گفت: آقای استاندار تیم اقتصادی شما مشغول به چه کاری هستند؟که این نرخ گران شدن شن و ماسه را نمیبنند؟ صنعت ومعدن می‌گوید ما نمی‌توانیم ورود کنیم چون مصوبه دیوان عدالت اداری را، کارخانه دارها گرفته اند.

 

امام جمعه چرام افزود: چرا اتحادیه و صنف شن و ماسه حق تعیین نرخ نداشته باشند و کارخانه دارها هرتن ماسه شسته وشکسته ۱۸۵ هزار تومان به مردم بفروشند.

 

وی گفت: چرا در پاره ای از مواقع مردم فکر می‌کنند مسولان دلسوزی نمی‌کنند یکی از مصادیقش همینجا است اما سخنی با صاحبان کارخانه شن و ماسه، آقایی که مسول کارخانه شن وماسه هستی فرض کن مسئولی نیست نباید از خدا بترسی؟ نباید انصاف را سرلوحه خویش قرار دهی؟ از آه مردم بترسید.

 

وی عنوان کرد: نمازجمعه محل نقادی و مطالبه گری حقوق مردم است. و باید این دردها گفته شود.

حجت‌الاسلام‌ وحدانی فر امام جمعه دهدشت در خطبه‌های این هفته گفت: از ماه رمضان خارج می‌شویم اما از معنویت، خضوع و خشوع آن خارج نشویم.

وحدانی فر به تشریح دو نکته از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام پرداخت و گفت: حجاب حکم مسلم شرعی و قانون است که نمی‌توان از آن صرف نظر کرد.

 

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد کشور در این دیدار اشاره کرد و با استناد بر این بیان که قریب به ۸ هزار بنگاه تولیدی راه‌اندازی شده اما تا بر سفره مردم نیاد و مردم آن را لمس نکنند این موفقیت ندارد، گفت: دولت محترم کارهای ارزشمند و زیر ساختی در مسئله اقتصاد انجام داده است.

 

حجت‌الاسلام وحدانی فر با اشاره به اینکه کشور ما در ده سال گذشته رشد اقتصادی نداشته است، افزود: دولت دو راه داشت یا باید پول پاشی می‌کرد یا زیر ساخت های اقتصادی را تقویت می‌کرد که راه دوم را انتخاب کرد و همه سختی ها را به جان خرید چرا که آینده کشور مهم است.

 

حجت‌الاسلام وحدانی فر خطاب به رئیس جمهور گفت: اگر می‌خواهید شاخص های اقتصادی کشور و جهش تولید تقویت شود فکری به حال بانک ها در این کشور کنید.

 

وی با بیان اینکه بانک های بنگاه دار و معامله گر باعث رشد تولید نمی‌شوند بلکه مشکلات اقتصادی متعدد برای کشور ایجاد می‌کنند، افزود: اگر دست بانک ها از این اقتصاد نا سالم و بیمار بیرون بیاید جهش تولید و اقتصاد ما درست خواهد شد.

 

خطیب جمعه دهدشت رویه بانک ها را غلط عنوان کرد و افزود: در بانک ها اینقدر که ضمانت می‌گیرند جوان تولید کننده پر انرژی، توانمند عالم و کار بلد را خسته می‌کنند، دولت محترم باید یک کار جهادی انقلابی و یک جراحی مزمن اقتصادی نسبت به مسئله بانک ها انجام دهد.

 

وی با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد شهرک های صنعتی نیمه جان هستند، گفت: راهکارش این است که به جوانان اعتماد شود، تسهیلات بلند مدت داده شود، ضمانت ها کم شود و دست بانک ها از جیب مردم در بیاید.

 

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از آرمان قدس نه از فلسطین و نه از حمایت از غزه دست بر می‌دارد بلکه به لطف خدای رحمان در همین روز های آتی پاسخی قاطع کوبنده و پشیمان کننده خواهد داد.

 

حجت الاسلام صلواتی امام جمعه بهمئی در خطبه های این هفته گفت: برادران و خواهران و مردم شریف غیور و شجاع شهرستان، این تیراندازی‌ها و خوانندگی‌ها در مراسمات اموات در سطح شهر و معابر، بعضاً تا نیمه‌های شب باعث آزار و اذیت مردم است هم گناه است هم اسراف است هم حق الناس است هم تضیع حقوق عامه است مردم آرامش و آسایش و امنیت می‌خواهند این را از مردم نگیرید به اموات خودتان رحم کنید و لعن و نفرین برای امواتان خریداری نکنید. این پول‌ها و هزینه‌ها را بدهید برای امواتتان نماز قضا روزه قضا و قرآن بخوانند دیون او را پرداخت کنید

 

با این خوانندگی‌ها و تیراندازی‌ها این سنت‌های سیئه آلوده، اموات را سبک نکنید به آنان بی‌حرمتی نکنید عذاب و گرفتاری برای اموات درست نکنید مرده مسلمان هم حرمت دارد و دین اسلام برای دفن میت این همه آداب و احکام دارد که نشانه احترام قائل شدن به مرده مسلمان است همین جا از دادستان محترم به عنوان مدعی العموم نیروی محترم انتظامی می‌خواهیم با این عادت زشت و گناه آلود و اسراف و آزاردهنده تیراندازی و خوانندگی به آرامش و آسایش را از مردم می‌گیرد و دارد به یک بدعت و سنت غلط تبدیل می‌شود و با کسانی که بانیان این رسم‌های غلط هستند برخورد کنند نباید حتماً اتفاقی و حادثه‌ای به وجود بیاید تا عبرت بگیریم و بدانید این گونه اعمال و رفتارها برای میت هیچ فایده‌ای ندارد تلاش بکنیم بر اساس دستورات دین و سیره اهل بیت عصمت و طهارت اموات خودمان را به عالم برزخ بدرقه بکنیم.

 

وی در ادامه گفت: استان ما و شهرستان ما در آستانه بزرگترین رویداد فرهنگی هستند و دومین کنگره ملی قریب ۲۰۰۰ شهید استان و اولین اجلاسیه ۱۲۸ شهید شهرستان در اردیبهشت ماه توسط ناحیه مقاومت بسیج برگزار می‌شود همه باید خودشان را برای این رویداد مهم و نقش آفرینی آماده کنند خانواده‌ها هم ادارات و نهادهای فرهنگی همکاری و همراهی کنند اما بایستی از دل این رویداد مهم فرهنگی ترویج روحیه عبادت و بندگی خدا و طاغوت ستیزی و استکبار ستیزی و آراسته شدن به مکارم و فضائل اخلاقی حاصل شود که همانطور که دیروز این سنگر برای شهیدان مسجد بود امروز هم این سنگر برای این فضائل مساجد هستند

 

حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه لنده در خطبه های این هفته گفت: امروز جنایات رژیم صهیونیستی به واسطه حمایت های امریکا است.

 

محمودی اصل گفت: حمله هوایی به سفارت ایران و حمله تروریستی در جاسک و چهابهار نشان از دست وپا زدن اسرائیلی ها برای فرار از انتقام ایران است ولی نمی دانند که انتقام سخت در انتظارشان است.

 

وی گفت: این جنایات را محکوم می کنیم و یاد همه سرداران شهید این راه را گرامی می داریم.

 

امام جمعه لنده گفت: امروز سالروز قطع رابطه سیاسی امریکا با ایران است که امام راحل این قطعی رابطه را به فال نیک گرفتند و امروز بعد از گذشت چهار دهه ما به خودکفایی و رشد و توانمندی رسیدیم.

 

محمودی اصل تاکید کرد: امریکایی ها در طول چهاردهه گذشته همواره دشت از کینه توزی برنداشته و روز به روز در حال توطئه چینی برعلیه فعالیت های هسته ای ایران هستیم که دائما در این حوزه کارشکنی می‌کنند.

 

وی گفت: اسفالت ورودی شهرک سرآسیاب لنده مهمترین تقاضای مردم این شهرک است و از تلاش های شهرداری در خط کشی خیابان ها نیز تشکر می کنیم. امام جمعه لنده گفت: از آب وفاضلاب به واسطه بحث گل آلوده شدن آب شرب روستاها گلایه های هست که امیدواریم هرچه سریعتر آب و فاضلاب این مشکل را حل کند.

 

وی گفت: از هلال احمر شهرستان لنده که تلاش های خوبی در جهت رفع نیازمندی های مردم در روستاها با توزیع ارزاق داشته اند تشکر می کنیم.

 

حجت الاسلام گنجه ای امام جمعه باشت در خطبه های این هفته گفت: بخش شیرین اقتصاد ما راه‌اندازی بیش از ۶۰۰۰۰بنگاه تولیدی در کشور که رقم بسیار بالایی است و وجود هزاران مجموعه جوان در قالب شرکت‌های دانش بنیان و کارهای مثبتی که دولت انجام می‌دهد که معظم له فرمودند این باید بر سر سفره و زندگی مردم احساس شود که ان‌شاءالله به کارهای خوبی که دولت انجام میدهد ما شاهد این خواهیم بود

 

وی عنوان کرد:در بحث حجاب هم مقام معظم رهبری تکلیف را مشخص کردند دستگاه‌ها باید پای کار بیایند وظایف خودشان را انجام دهند مجلس قانونی را تصویب کرده که ان‌شاءالله این مجلس تازه نفس و دولت بعد از این ایام فروردین باید پای کار این قانون باشند و این قانون الهی یعنی حجاب را ان‌شاءالله سر و سامان دهند.

 

خطیب جمعه باشت با اشاره به مسائل شهرستان عنوان کرد:احساس می‌شود بعد از انتخابات مسئولین ما در کار سست شدند این زیبنده نیست ما آدم هیچ شخصی نیستیم ما آدم این انقلاب هستیم این انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های شهیدان که شما می‌بینید روزانه شهید برای انقلاب می‌دهیم ما موهبت الهی مثل انقلاب را داریم باید مسئولین بیشتر پای کار باشند

 

وی ادامه داد: در منطقه عشایری پیچاب چندین روز مردم نه برق دارند و نه جاده دارند این باید بررسی و پیگیری شود زیبنده نیست این همه امکانات در استان ما هست فقط باید رایزنی شود من از مدیرکل بحران هم می‌خواهم ورود کنند بحران واقعی در این منطقه پیچاب است باید بررسی کنند هر چند که دوستان وارد شدند و یه مقداری دیر در این منطقه وارد شدند خواهش ما این است که مسئولین مثل همان‌ روزهای اول پای کار باشند.

 

وی عنوان کرد: برخی از ادارات در جلسات که دعوت می‌کنیم شرکت نمی‌کنند اتفاقی نیفتاده همان نظام و انقلاب و همین شهرستان و مردم هستند و باید به فضل الهی به مردم خدمت شود.

 

حجت الاسلام خواجه پور امام جمعه مارگون در خطبه های این هفته گفت: اسرائیل دست به هر جنایتی علیه مردم غزه می زند ولی ایمان به خدا و مقاومت در مقابل آنها جواب خواهد داد.

 

وی اظهار کرد: روز قدس، حرکت بسیار عمیق و پرمعنایی است این فقط راهپیمایی نیست، بلکه خونی بوده که در رگ‌های امت‌های اسلامی به جوش آمده است.

 

حجت الاسلام خواجه پور ادامه داد: علی رغم کسانی که می‌خواهند روز قدس و مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود، اما روز به روز زنده‌تر می‌شود.

 

خطیب نماز جمعه مارگون با اشاره به اینکه ما به وعده الهی ایمان داریم و شاهد پیروزی مردم غزه در مقابل اسرائیل خبیث خواهیم بود، افزود: آمریکا و اسرائیل با تمام امکانات نظامی و ابزارهای جنگی در مقابل یک ملت مظلوم و دست خالی نتوانست پیروز شود.

 

وی بیان کرد:در دوران دفاع مقدس عراق آن زمان با همراهی آمریکا، اسرائیل، انگلیس همه معاندین به حمایت از عراق برخاستند، اما رزمندگان ما از ابزارهای جنگی و نظامی دستشان خالی بود ولی قلبشان پر از ایمان و مقاومت بود و همین دو ابزار یعنی «ایمان و مقاومت» باعث پیروزی جنگ ما در مقابل عراق شد .

 

حجت الاسلام سیادت امام جمعه پاتاوه در خطبه های این هفته گفت: رژیم صهیونیستی در درگیری مستقیم با ایران می‌خواهد خود را از باتلاقی که در آن فرو رفته اند، نجات دهند.

 

خطیب نماز جمعه پاتاوه گفت: بازدارندگی ایران نه تنها دچار ضعف و فرسایش نشده که این تبلیغات دشمن رژیم صهیونیستی است که به مردم جهان می گویند ایران ضعیف شده و قدرت جنگ مستقیم با ما را ندارد، لذا ایران همچنان هوشمندانه و فعالانه عمل می کند.

 

وی با اشاره به اینکه پاسخ ایران در جای خود قاطع، کوبنده و پشیمان کننده خواهد بود، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند«البته رژیم کودک کش، سیلی این اقدام را هم خواهند خورد، ان شاءالله».

 

حجت الاسلام سیادت گفت: مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی فرمود «انتظار به جای مردم این است که تصمیمات و اقدامات خیلی خوب اقتصادی مسئولان در زندگی آنها اثر ملموس داشته باشد. دولت کنونی می‌تواند بسیاری از این گره‌ها را باز کند. اگر رشد هشت درصد اقتصادی در برنامه هفتم ادامه پیدا کند، قطعاً در زندگی مردم گشایش مطلوبی حاصل خواهد شد».

 

حجت الاسلام حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه های این هفته گفت: زمان و کیفیت وقوع عملیات تروریستی در چابهار نشان داد که این گروه های تروریستی دست آموز چه کسانی هستند و در راستای منافع چه کسانی جنایت میکنند.

 

وی گفت: در آستانه ایام گرم سال و فصل تابستان نگرانی از وضعیت ناپایدار برق و کیفیت آن در امامزاده نورالدین وجود دارد و مسولان کشوری و استانی که قول دادند سال گذشته این مشکل حل شود باید پاسخگو باشند و به مسولان شهرستان کمک کنند که امسال از مشکلات اساسی در حوزه برق پیسشگری شود

 

حیدرخواه گفت: از برنامه قرآنی اداره کل ارشاد که باعث شد مردم و جوانان بیشتر لذت تلاوت قرآن را بچشند و علاقه و انگیزه انس با قرآن پیدا کنند تشکر میکنم انشاءالله این برنامه بیشتر و در ایام درسی دانش آموزان نیز برگزار شود

 

وی گفت: از همه عوامل برگزار کننده جام رمضان در بخش چاروسا و به میزبانی روستای دشت آزادی که فرصت جمع شدن ۳۰۰ ورزشکار و بیش از ۱۰۰۰ تماشاگر را مهیا کردند تشکر میکنم امیداورم که این نوع برنامه ها در مقاطع مختلف و در همه نقاط بخش و با حضور فعال همه دستگاه ها مثل شهرداری و دهیاری ها و بسیج برگزار شود.

 

حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک در خطبه های این هفته گفت: ۲۰ فروردین سالروز قطع رابطه ایران و آمریکا، خروج ایران از گردونه وابستگی به آمریکا را از نتایج انقلاب اسلامی است که حضور و دخالت آمریکا در منطقه غرب آسیا عامل بحران آفرینی و بی‌ثبات سازی منطقه و ناامنی است که این مسئله با همکاری ملت‌ها و دولت‌های منطقه می‌تواند پایان بیابد.

 

وی با اشاره به قطعی مکرر برق در بخش دیشموک خسارات وارده به وسایل برقی مردم در شرایط سخت اقتصادی فعلی را جبران ناپذیر عنوان کرد و گفت: در زمان قطعی برق تلفن و اینترنت بلافاصله قطع می‌شود و باعث می‌شود که کسب و کار مردم تعطیل شود.

 

امام جمعه دیشموک با اشاره به وعده سالانه مسئولان مبنی بر ایستگاه برق دیشموک گفت: از مسئولان انتظار داریم که برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی کنند و در سال ۱۴۰۳ این مشکل برای همیشه رفع گردد و مردم بیش از این متضرر نشوند.

 

حجت الاسلام راوند بار دیگر مشکل راه‌های ارتباطی دیشموک را یادآور شد و گفت: راه ارتباطی دو بخش دیشموک و چاروسا به یاسوج از سمت امامزاده نورالدین عباس علیه السلام که قرار بود یک سال پیش به بهره‌برداری برسد همچنان نیمه کاره رها شده است که انتظار داریم مسئولان برای حل این مشکل تلاش کنند و پاسخگو باشند.

 

امام جمعه دیشموک همچنین گفت: یکی از نهادهای فرهنگی که نسبت به این بخش توجه ویژه دارد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است از تلاش‌های صادقانه جناب آقای عبودی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کمال تقدیر و تشکر را دارم.

 

حجت الاسلام کیانی امام جمعه سوق در خطبه های این هفته گفت: آقایان قوه مجریه، قوه مقننه و قوه قضاییه چرا باید رهبری وارد میدان شود؟ چرا بعد از چند بار تذکر رهبر انقلاب کار موثری انجام نشد؟ چرا به وظایفتان در این زمینه عمل نمی‌کنید؟

 

وی گفت:مقام معظم رهبری در مسئله حجاب فرمودند: حجاب یک حکم مسلم شرعی و حکم قانون است که نمی‌توان از آن صرف نظر کرد حتی کسانی که به شرع معتقد نیستند باید قانون را رعایت کنند. دولت و قوه قضاییه بخش‌های مختلف باید در مسئولیت خود در این زمینه عمل کنند .

 

حجت الاسلام کیانی گفت:رهبر معظم انقلاب همان طور که دغدغه اقتصاد و مشکلات اقتصادی مردم را دارد دغدغه فرهنگ و مسائل فرهنگی را دارد مسئولان نباید نسبت به این مسائل بی توجه یا سهل انگار باشند. انتظار است از قوه مقننه، قوه مجریه و قوه قضاییه که در این زمینه‌ تدبیری بیندیشند، از مردم هم انتظار است که در زمینه حجاب امر به معروف و نهی از منکر را انجام بدهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.