دیدار مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه وبویراحمد با نماینده ولی فقیه دراستان 
۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
سید صدرا درست در دیدار با نماینده ولي فقيه و امام جمعه مرکز استان ضمن ارائه گزارشی از رسالت و وظیفه شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، توسعه و تملک زمین به منظور فراهم نمودن زیرساخت های سرمایه گذاری در استان را عامل مهمی در جهت حمایت از تولید مطرح كرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد ، سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان با آیت اله حسینی در محل دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کرد.

وی با بيان اينكه شهرک ها و نواحی صنعتی بهترین محل برای استقرار واحدهای صنعتی و جذب سرمایه گذاری است ، از فراهم بودن زيرساختها در شهرك ها و نواحی صنعتي در استان خبرداد و گفت: اقدامات و برنامه ریزی لازم به منظور تحقق شعار سال در حوزه صنعت با حمایت از طرحها و واحدهای موجود مستقر در شهرکها و نواحی استان در حال انجام است و در این زمینه با بهره گیری از تمامی ظرفیت های قانونی از مشارکت مردم در امر سرمایه گذاری حمایت می شود.

درست با اشاره به توسعه زير ساخت ها در شهرك هاي صنعتي استان خاطر نشان كرد: تامین زمین جهت ایجاد شهرک و ناحیه صنعتی یکی از نیازهای توسعه آتی استان می باشد لذا بعنوان یکی از ضرورت ها توسعه و تملک اراضی صنعتی بصورت جدی در حال پیگیریست تمام تلاش مجموعه بر اين است با تملک اراضی جدید و بهبود فضای کسب و کار زمینه را برای جذب سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی ارتقای توليد و صنعت استان فراهم نماید.

در ادامه نماینده ولی فقيه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه مرکز استان نيز در اين ديدار ضمن مهم شمردن نقش شهرکهای صنعتی در تحقق شعار سال،گفت: زیرساخت های سرمایه گذاری در بحث تولید حرف اول را می زنند نقش شهرک های صنعتی در تحقق شعار سال نقش محوری و شاخص هست .

آیت اله  سید نصیر حسینی با اشاره به رشد قابلیتهای استان در چند دهه اخیر افزود : بعد از انقلاب تاکنون اتفاقات خوبی در بحث تامین زیرساختهای صنعتی با ایجاد شهرکها و نواحی صنعتی در استان صورت گرفته است که ضمن تداوم فعالیتها نیازمند نظارت و دقت کافی برای واگذاری اراضی به افراد و سرمایه گذاران کاردان و دارای اهلیت دارد تا شاهد رشد صنعت و ایجاد اشتغال در استان باشیم .

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به شعار سال، افزود : مبنای سیاست های اقتصاد مقاومتی تکیه بر تولید داخلی و استحکام بنیه درونی اقتصاد با مشارکت مردم است که برای حضور مردم در بحث تولید می بایست با تهیه طرح و برنامه قابل اجرا و سودده ،انگیزه و اطمینان را برای مشارکت سرمایه گذاران در فعالیتهای تولیدی و صنعتی فراهم نمود .

آیت الله حسینی نقش « تلاشگران عرصه تولید» در پیش بردن امور و راه‌انداختن چرخه صنعت را بسیار مهم و حیاتی خواند و گفت: نقش و رسالت تولیدکنندگان در شرایط کنونی بسیار مهم و حیاتی است بر همین اساس آن چه که در این عرصه بیش از همه چیز کارها را به پیش می برد حفظ روحیه کار و تلاش، جهادگری، نشاط، امید صنعتگران است‌.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.