برگزاری جلسه المپیاد ریاضی دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بویراحمد با محوریت گروه جهادی فجر سازمان بسیج فرهنگیان
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
جلسه المپیاد ریاضی دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بویراحمد با محوریت گروه جهادی فجر سازمان بسیج فرهنگیان برگزارشد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ جلسه مشترک المپیاد ریاضی دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بویراحمد با گروه جهادی فجر سازمان بسیج فرهنگیان برگزار شد.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در این جلسه گفت:بسیج فرهنگیان استان در زمینه های مختلف همکاری های لازم را با آموزش و پرورش داشته است.

صالح داستار افزود : ازهر گروهی که به دنبال آرمان باشد باید استقبال کرد.

وی افزود:  در بیانیه گام دوم، رهبری از گروههای جهادی یاد نموده و از این گروهها به نیکی یاد می کند و  وظیفه ما این است از گروههای جهادی در زمینه های مختلف علمی آموزشی و عمرانی استقبال نماییم.

داستار بیان داشت : اهداف گروه جهادی فجر در خصوص برگزاری المپیاد ریاضی در مقطع ابتدایی مورد تحسین می باشد و این آمادگی را داریم که همکاری‌های لازم را برای برگزاری این المپیاد داشته باشیم.

مسئول بسیج فرهنگیان استان در این جلسه گفت: کمک به عدالت آموزشی و ودانش آموزان بازماندگان از تحصیل هدف اصلی گروه جهادی می‌باشد.

سرهنگ بهمنیار افزود : از دیگر اهداف دیگر گروه‌های جهادی توضیع کتابهای دانش آموزان در سطح استان که بدون از هیچ چشم داشتی انجام می‌ گیرد و در انتقال تجهیزات برای مدارس کوتاهی نکردیم.

بهمنیار ابراز داشت : یکی از اقدامات ما در اردیبهشت ماه برگزاری المپیاد درس ریاضی در مقطع ابتدایی می‌باشد که هدف اصلی ارتقاء سطح علمی دانش آموزان در این درس می‌باشد

مسئول گروه جهادی فجر در این جلسه گفت: گروه جهادی فجر بیش از پنجاه نفر عضو دارد که در زمینه های مختلف علمی و تربیتی و تهیه لوازم آموزشی برای دانش آموزان و برگزاری کارگاههای آموزشی فعالیت دارد.

بهنام مقدم افزود : برگزاری این المپیاد دارای اهداف مهمی می‌باشد که از جمله مشاوره تحصیلی،برگزاری اردوهای درون استانی و برگزاری کلاسهای آموزشی می‌باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.