بازدید دانش آموزان دختر عشایری از شرکت تولیدی سینره 
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴
در قالب برنامه روایت پیشرفت؛ به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد ،با همکاری آموزش و پرورش عشایر استان و به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی دخترانه عشایر یاسوج از شرکت تولیدی محصولات بهداشتی سینره بازدید کردند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ رئیس حوزه هنری استان در این باره گفت: این برنامه در ذیل سلسله برنامه های روایت پیشرفت در راستای آشنایی دانش آموزان عشایری با یکی از مجموعه های موفق تولیدی در استان برگزار شد.

شریف اسلامی گفت: ایجاد انگیره در دانش آموزان عشایری برای پیشرفت هرچه بهتر تحصیلی از دیگر اهداف این برنامه بود.

اسلامی تصریح کرد:حوزه هنری در ویژه برنامه روایت پیشرفت نگاه ویژه ای به دانش آموزان عشایری داشته و برنامه های متنوعی برای این دانش آموزان پیش بینی کرده است که بازدید از اماکن علمی،تولیدی و فرهنگی از جمله این برنامه هاست.

وی بیان داشت:این بازدید با همکاری آموزش و پرورش عشایر استان و با حضور تعدادی از دانش آموزان دبیرستان عشایر و مربیان آنهادر روز دو شنبه بیست و هفتم فروردین ماه برگزار شد و دانش آموزان از واحد های مختلف شرکت تولیدی سینره دیدار و باروند تولید محصولات این شرکت آشنا شدند.

وی بیان داشت: بسیاری از نخبگان کنونی استان در حوزه های پزشکی، مهندسی، هنر و اقتصاد و .. در مدارس عشایری درس خوانده و به این درجات بالا رسیده اند و دانش آموزان عشایر با الگو قرار دادن این افراد می توانند پله های موفقیت را در خدمت به جامعه طی کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.